Het dondert en het bliksemt!

Het weer:
Vandaag geen weer. Morgen weer.

⛅🌪️🌧️
 
Alweer?
 
Pfft, vanavond zou het droog blijven!

Dus de achterdeur buiten geschilderd, maar ja hoor, uurtje daarna....
 
Hier andersom.. het zou de hel dag regenen, maar de zon heeft goed geschenen..
 
Ik zou toch een beetje op gaan passen @Black Tiger !!! Ik ben nog opzoek naar lekker vlees voor de komende bbq, die bosnimfen in het Enci bos vlak bij jou zijn ook een lekker stukje mals vlees. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Het bos hier is bijna afgegraven door de ENCI, maar die wat er nog over zijn... dank voor de waarschuwing. Ik zal gelijk wat extra tijgerlieden die kant uit sturen ter hunner bescherming. :cool:
 
Vandaag de hele dag regen morgen weer en woensdag een verrassing weer regen. Bedankt freggel
 
Graag gedaan @janblues .

Hier waaide het vandaag ook.
 
Regen? Dat is zeldzaam de laatste tijd. Ik hoop niet dat mijn tuin uitdroogt.. 🙄🙄
 
Het is hier gewoon koud.
We hebben hier de hout kachel aan.
 
Grmpfz... zo te zien blijft het vochtig tot eind van de maand. En dan blijft mijn Jacuzzi in de schuur vooralsnog. Had me wel er op verheugd daar weer in te kunnen zitten, maar helaas. :(
 
Hier hebben we vandaag ook de airco op verwarmen gezet, 13 graden was het buiten.

Ik vrees dat ons zwembad dit jaar ook op zolder blijft liggen. :unsure:
 
Nou mannen de zomer komt vanzelf weer onze kant op.
En dan zien we het water weer uit ons lichaam stromen. 🤣
 
Sorry, maar we moeten wel optimistisch blijven denken hoor. Poehe.
 
Nou dan gaan we gewoon regelen tot het fatsoenlijk lekker zonnig weer gaat worden vanaf eind juni tot eind oktober. :biggrin:
En alleen evt. hooguit 's nachts zo nu en dan een buitje voor het land en zo.:cool:
 
Als het aan mij ligt, dit jaar, en rap een beetje!:geek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan