Probleem Het geluid stotterd tijdens het afspelen van muziek. [Draadloos]

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.291
Waarderingsscore
628
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Al een tijdje stotterd bij mij de muziek via mijn draadloze koptelefoon, dus om dit eventueel op te lossen heb ik een andere gekocht om te kijken of het de koptelefoon is, of de computer.

Beide koptelefoons gaan via bluetooth.

vandaag is die andere koptelefoon bezorgd, en na het opladen en aansluiten stotterd bij deze het geluid ook.

Zojuist een andere bekabeld aangesloten en nu perfect geluid.

Nou wil ik dus weten waar dat gestotter vandaan komt want dit heb ik nooit gehad.

Zou dit aan dat bluetooth stickje kunnen liggen die in de pc zit?
Zijn deze wellicht ook te koop met een hogere snelheid?
 
Best mogelijk. Tegenwoordig is bluetooth 5 De standaard.
 
Een andere pc moet ik nog even testen.

Maar ik heb wel gezien dat de bluetooth stick een 4.0 is.
Even een 5.0 besteld, deze wordt morgen bezorgd.
 
Vandaag de nieuwe bluetooth stick aangesloten, een 5.0.

Geen gestotter meer, en opgelost voor €8,-. :giggle:
 
Nah, iets meer dan 8 euro, je hebt een nieuwe headphone gekocht wat achteraf misschien niet nodig is geweest ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Die headphone kan ik ook buiten gebruiken. ;)
 
Ik haal dit topic toch even van "opgelost" naar weer een probleem, want pffftttt, ik vreet vandaag of morgen al die Ali dingen op!
Wel na de BBQ natuurlijk. :biggrin:

Het gestotter is over, maar het geluid loopt niet synchroon met die nieuwe koptelefoon.
Ik download tegenwoordig steeds meer videoclips, en sinds kort valt het mij op dat het geluid niet synchroon loopt via het beeld.
Wel loopt het synchroon als ik de koptelefoon bekabeld aan sluit.

Dit is niet via mijn ouwe koptelefoon, maar bij de nieuwe.
Ik heb al gekeken via het configuratiescherm of ik iets aan kan passen, maar dit geeft niet het juiste effect.

Wisselen van een bluetooth stick werkt niet, want op 1 of andere manier zijn die specifiek gekoppeld aan 1 apparaat, althans dat denk ik.
 
en sinds kort valt het mij op dat het geluid niet synchroon loopt via het beeld.
Wel loopt het synchroon als ik de koptelefoon bekabeld aan sluit.
ja dûh
zit vertraging in het omzetten van beide kanten
een van de redens dat muziekanten GEEN bluetooth voor hun monitor geluid gebruiken
 
Ja freggel dat probleem heb je ook met de subw. van je soundbar met bluetooht. Dat kun nog wel een beetje bij regelen.
 
Wisselen van een bluetooth stick werkt niet, want op 1 of andere manier zijn die specifiek gekoppeld aan 1 apparaat
Dat klopt, om een ander apparaat te koppelen moet je dus eerst het bestaande apparaat ontkoppelen.
 
Ik zal het er dus mee moeten doen voorlopig. :unsure:
 
Dat is de reden waarom ik met een FM zender werk om alles in sync te krijgen voor mijn multiroom systeem, op het moment dat je iets met digitale oplossingen gaat bedenken, zal je te maken krijgen met latency, het gaat een DAC in, wordt verzonden, gaat aan de andere kant een DAC uit en gaat richting geluidsgevers, dat proces zal je zeker horen in vertraging.
 
Ik heb eventueel nog een FM zender liggen. :biggrin: :biggrin:
 
Zonder het topic te willen kapen.....

Interessant :) stereo?

Ik heb er nu namelijk 1 uit de US moeten halen maar die gebruikt een iets andere bandbreedte dan wij gewend zijn.
 
Uiteraard stereo en pll gestuurd. 250 watt😄
 
250 Watt, da's iets teveel van het goede voor een multihome systeem ;)
 
Je kunt een home op 50km afstand er mee voorzien. :)

Zonder gekheid, de oplossing voor de vertraging op het bluetooth systeem, is de vertraging instellen ergens bij de audio opties of audio instellingen. Wellicht is er een app meegekomen bij de nieuwe stick?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan