Het grote probleem is bijna opgelost!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Mannen al jaren probeer ik iets te kraken, en ik denk dat ik het bijna gevonden heb!!!

Het zal als het bevestigd wordt een zéér grote doorbraak worden in een speurtocht waar ik met mijn hobby al jaren mee bezig ben. 

Het heeft mij ontzettend véél tijd gekost, maar omdat ik blij ben dat ik het op een haar na heb wil ik dit graag met jullie delen zodat jullie hier ook plezier aan kunnen beleven!

Wat ik geprobeerd heb te kraken? Tja, het leeft in Limburg, vlak bij het Encibos, heeft veel hobbies waaronder: Paarden... Vogels, voornamelijk de parkietensoort, lekker Bier, en Paarden die blond zijn!!! En hij houdt van allerlei soort poezen! 

Dit alles is samengevat in een "howto" die ik hieronder plaats! 

Er is alleen 1 ding wat ik van hem zelf niet verwacht had, maar ach dat zien jullie aan het einde van het filmpje: 

BT bedankt dat je mij hierdoor al die jaren bezig hebt gehouden! ;) :banaan:  :applaus:

Hahahaha, nou dan zul je nog wel even bezig blijven en ik ook, want die blonde nimf leeft daar niet meer volgens mij. Er is zowat niks meer van bos daar sinds de ENCI zowat alles heeft weggehaald. :biggrin:

Nu is het alleen nog de vraag wie die gast op het einde is... goede kans dat dit onze burgemeester is. ;):tong:

Komt me allemaal bekend voor.  :applaus:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan