Het is zover...

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Ik bereik dan aankomend jaar in mei de 50 en word meteen een maand daarop in juni Opa kreeg ik vandaag te horen van mijn dochter.. :jajaja:

Gefeliciteerd Opa! :bier::bier:

Ja, zeer gefeliciteerd met de nachwuchs!

Grtz.

H? ouwe, van harte!

Oefen alvast maar het verwisselen van de poepluiers.

freggel1;218287 zei:
Oefen alvast maar het verwisselen van de poepluiers.

Oefenen?? Heb er al twee groot gebracht freggel, die ook met poepluiers zijn begonnen.
Die beurt is nu aan hun twee.
Ik ben er voor de verhalen te vertellen uit opa's tijd en om er mee op schoot te schommelen in de schommelstoel ;)

Alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en zeg maar houwdoe tegen je vrijheid , kleinkinderen zijn erg leuk maar ze stapelen zich wel op en kosten je een rib uit je lijf , ik ben er nu 5 ribben kwijt en vandaag werd er weer zo'n jochie 3 , en als je dan hun verjaardagslijstje ziet, Poehe, een voordeel heb je als ze op bezoek komen dan weet je ook zeker dat ze s'avonds weer vertrekken........

Nee hoor heerlijk die kleinkindern zien opgroeien echt een genot en het houd je jong.

Gefeliciteerd

the matrix;218292 zei:
Nee hoor heerlijk die kleinkindern zien opgroeien echt een genot en het houd je jong.

Gefeliciteerd

Thanks.. Ach ??n scheelt.. Ik kom uit een gezin van 10 kinderen en heb dus 5 broers en 4 zussen en die hebben ook weer allemaal kids, zodat mijn moeder (m'n vader is al overleden) nu 22 kleinkinderen heeft en een tig aantal keer overgrootmoeder is.
Mijn ouders zag je ook heel weinig vroeger, die hadden het vast druk met ..... :biggrin:
Dus aan drukte om mijn heen binnen mijn familie ben ik wel aan gewend.. ;)

PS nog gefeliciteerd met die kleine van 3.. ;)

Opa vriend gefeliciteerd:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan