Het leukste dorp van Groningen

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
De afgelopen 3 maanden zijn er verkiezingen gehouden welk dorp in de provincie Groningen de titel zou krijgen Het leukste dorp van Groningen.

Top 3 is als volgt:
1: Zevenhuizen (Zeuv'nhuuzen. Land van de Carbidboy's met oudjaarsdag).
2: Niekerk.
3: Tolbert ( Hometown of Big-Henk :biggrin: ).

Het westerkwartier met de top 3

:klappen: :drinken:

Doe mij maar Stadskanaal dan. Lekker handig, daar kun je fijn voor je huisdeur vissen en je er ook nog je bootje leggen.
Tenminste als je vooraan woont aan het kanaal.:biggrin:

Praten ze overal hetzelfde?

eendenteam;217283 zei:

In Stadskanaal wel ja.. Een soort Limburgs :biggrin:

eendenteam;217283 zei:

Overal in de provincie praten ze anders ,je moet boven de A7 wonen wil je met het echte Gronings meedoen en ik kom oet Meij helaas niet het mooiste dorp geworden maar toch....

Moi Brombeer.

brombeer;217306 zei:
en ik kom oet Meij

Uithuizermeeden.. Maar wel even nummer 13 geworden.. ;) Iedereen was een beetje winnaar toch? :)

Groningen heeft de mooiste vrouwen
dinsdag 10 november 2009 13:47

Groningen - Groningen heeft de mooiste studentes van Nederland. Studentes uit Amsterdam en Rotterdam staan op de 2e en 3e plaats. Dat blijkt uit een poll van studentenwebsite. De poll werd gehouden onder meer dan 500 studenten. In Flevoland, Drenthe en Zeeland vind je de minst mooie studentes, aldus het onderzoek.

Foto: Rick AkkermanOp Studenten.nl is momenteel de verkiezing Studente van het jaar geopend. Inmiddels zijn er al meer dan 125 aanmeldingen. Studentes kunnen zich nog tot 18 november inschrijven. Van de 12 mooiste studentes van Nederland wordt een kalender gemaakt, die eind dit jaar verkrijgbaar is.

De opbrengst van de kalender gaat voor de helft naar de Glazenhuis actie van Radio 3 FM, die samen met het Rode Kruis geld inzamelt voor malaria bestrijding. De mooiste studente krijgt een prijs van 1000,- euro. Studenten.nl werkt voor deze actie samen met Sapph lingerie, Radio 538 en Vero Moda.

Uitslag poll, Waar wonen de mooiste studentes?
1. Groningen 22%
2. Noord-Holland 16%
3. Zuid-Holland 12%
4. Utrecht 11%
5. Brabant 11%
6. Overijssel 8%
7. Friesland 6%
8. Limburg 6%
9. Gelderland 4%
10. Flevoland 2%
11. Zeeland 1%
12. Drenthe 1%

http://www.blikopnieuws.nl/foto/105224

pikkie;217315 zei:
Groningen heeft de mooiste vrouwen

Dat bedoel ik maar ;) Goeie leveranciers en geen F en B prutswerk.. :biggrin:

Dat moet ik toegeven, toen ik nog met regelmaat met de touringcar door het land reed stapten in Groningen toch steeds de mooiste "wiev'n" in.:biggrin:

Maar onze miss Nederland Miss Kelly komt toch maar even uit Limburg, Weert
en maakt vannacht grote kans om Miss Universe te worden in S?o Paulo, Brazili?. ;)

Helaas is Kelly Weekers buiten de top 10 gevallen.. :pfff:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan