Het ultieme DJ programma?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Ik moet zeggen dat het niet meevalt dit te vinden...

Ik heb al vele programma's geprobeerd, maar niks voldoet tot nu toe aan mijn verwachtingen. :confused:

Wat ik zoal geprobeerd heb is, otsdj ( crack nog niet gevonden)

bpmstudie profi, maar dit kan enkel mp3 aan, en geen wma oid....

Nu heb ik Traktor DJ Studio onder de loep genomen, een volledig werkende versie, maar dit vreet ontzettend veel van de pc, als ik andere dingen tussendoor doe begint het geluid te schokkeren...

Nou weet ik wel een aantal programma's die hier uitermate geschikt voor zijn, en dat is als voorbeeld "Encore " maar hier is nauwelijks aan te komen, laatst had ik dit bijna maar de uploader bedacht zich :mad:

De reden dat ik nu weer zoekende ben is omdat ik hier een leuk setje cd's heb ( 16 cd's danceclassics) en hier eens een leuke compilatie van wil maken....

Wie ow wie heeft er voor mij nog leuke tip. ;)

Is dit misschien wat? ik heb hem net voor je gedownload, dus als je wil stuur ik deze versie?

Greetz

Deze heb ik ook al @Technodad, maar weer bedankt voor de moeite. ;)

Nee ik blijf mezelf vastbijten in Encore. Doe voor de gein maar eens een zoekactie met Google naar dit programma....

Die van Adobe of Gfox of nog wat anders?

Die ik bedoel gebruiken ze hier in het cafe om de hoek, dit programma plus pc kost ik dacht zo'n ?1700,- ( huren kan ook) kijk hier anders maar eens.

een soortgelijk programma zoek ik.

Kijk ook eens op http://www.danceboost.com/ daar staat een leuk programma wat echt heel veel kan en gekker nog heel weinig kost deze link kan ik gerust zetten aangezien deze niet commercieel is.

gr,

The Wizzard

Het brengt mij tot een ander idee, wat zitten er eigenlijk voor mogelijkheden in Windows MCE op dit vlak?

Ik heb met deze OS nog geen ervaring, jij of iemand anders wel?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan