Het WK-Voetbal! En Oranje!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Wat denken jullie dat Oranje gaat presteren op het WK in Afrika.

De aanloop met de oefenwedstrijden vond ik persoonlijk goed, hier en daar een minpuntje, maar de klasse is er.

Helaas valt vandaag Arjen Robben weer uit, is het dikke pech, of hoe moet je het zo stilletjes aan noemen bij hem?

Ikzelf denk dat "onze ploeg" makkelijk de eerste ronde door moet komen, en de halve finale ook wel moet gaan halen.

Wat denken jullie?

Ik vind het vreemd dat er geen oranje tissues worden verkocht , ik zie het somber in , het lijkt allemaal prachtig maar echte tegenstanders zijn er nog niet geweest .

Ik heb nog niet een keer eenfantastisch samenspel gezien in de frontlinie, egotrippers, tig kansen worden op die manier verspeeld. (behalve Kuijt die werkt zijn longen uit zijn lijf en staat in dienst van het elftal),

Ik hou het op doorgaan naar de 2e ronde en dan stranden.

Ach, ik hoop werkelijk dat ze de cup gaan winnen.
Het is goed mogelijk dat ze als TEAM zelfs sterker worden als er eentje zou afvallen.
Dat klein beetje extra is vaak de zonodige druppel!

Grtz.

Heb m'n avatar maar weer even aangepast, misschien dat het ons nationale team een beetje helpt naar de volgende rondes en wie weet de finale. :biggrin:

leuk idee je avatar opschonen met oranje zal eens kijke of mij ook iets te binnen schiet

@thematrix: lol :biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan