Het word steeds moeilijker om in Limburg te komen

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Is hier de weg afgeloten voor freggel1 of is heel Limburg geblokkeerd?

Gelukkig zijn er andere wegen naar Duitsland, want binnekort is het weer zover.. bier feesten :drinken:

Oh en is dit dan de lokfiets? Je kan er nog al wat van maken, van al die fietsen.
Handig om bier te halen.. :biggrin:

Big-Henk;194050 zei:
Is hier de weg afgeloten voor freggel1 of is heel Limburg geblokkeerd?

:biggrin:

Kijk nou toch eens goed, je ziet zo aan de linkerkant 2 fietssporen!!! :biggrin:

hmm vreemd die fietssporen zie ik wel maar aan de rechterkant

freggel1;194051 zei:
Kijk nou toch eens goed, je ziet zo aan de linkerkant 2 fietssporen!!! :biggrin:

Kunnen ook van dat winkelwagentje zijn dat je die aan de andere kant gepikt hebt om aan die fiets vast te lassen.. Want daar zit een mountenbike aan vast. :biggrin:

Zijn dat nu BIERfeesten of DIERfeesten in Duitsland?:biggrin:

Overigens hebben we inderdaad heel Limburg afgesloten. Daar zijn redenen voor. Mensen die naar Duitsland willen kunnen ook via Eindhoven of Arnhem die kant op rijden. Venlo hebben we nog net open gelaten voor dat doel, dan hebben we ook al die Hollanders niet hier over onze mooie wegen, scheelt weer aan milieu.:biggrin::biggrin::biggrin:
En het houdt freggelgenoten ook tevens tegen.

Voor de echte liefhebbers, vrienden, vergunninghouders en gemachtigden (vergunningen en machtigingen uitsluitend bij Limburgers verkrijgbaar) is er een mogelijkheid gelaten om toch binnen te komen.
Zien jullie aan de linkerkant die opening in het witte hek? Daar kan men zich dan melden. Hij is speciaal zo smal gelaten zodat men stuk voor stuk er doorheen moet en freggels en freggelgenoten zich niet stiekum via een binnenstormende meute toegang kunnen verschaffen. Aan alles is gedacht, inderdaad ook de lokfiets.;)

Die fiets met boodschapkar ervoor is van mij dit is om snel mijn biertje te kunnen halen.
BT nog bedankt voor de vrijgeleide dat ik Limburg in mag...

V.w.b. die vrijgeleide, graag gedaan hoor Pikkie! Ik heb hem gelijk laten omzetten naar een vriendaccount, hoef je nooit meer een vergunning of geleide aan te vragen.:biggrin:

the matrix;194054 zei:
hmm vreemd die fietssporen zie ik wel maar aan de rechterkant

hey matrix links is waar je duim rechts Zit hoor

Black Tiger;194086 zei:
V.w.b. die vrijgeleide, graag gedaan hoor Pikkie! Ik heb hem gelijk laten omzetten naar een vriendaccount, hoef je nooit meer een vergunning of geleide aan te vragen.:biggrin:

Thanks BT..

Huh als ik mijn handen bekijk zitten aan beide handen de duim links ;-))
en toch ben ik handig!!!!!

Je moet ook niet in de spiegel naar je handen kijken slimme.:biggrin:
Gewoon rechtstreeks kijken, dan klopt het weer want dan zitten ze beiden rechts.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan