hik ups

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
930
Punten
113
Leeftijd
75
Sinds een paar dagen hikt de uitzending van C+ regelmatig kortstondig.

Hebben meerdere hier last van zodat ik niet op zoek hoef te gaan naar de mogelijke veroorzaker

Gemini 4.01

Nergens geen last van met cccam 2.04
gr frans

Ik heb hier ook nergens last van, maar zeg even welke cam en dergelijke je gebruikt @Matrix.

Ik hier mgcam/newcs.

Ik heb er hier ook last van onder gbox. Tevens gaat de maandelijkse update van de kaart ook niet altijd goed.

gbox is mijn cammetje.

Hmm zou die de veroorzaker zijn??

Iets teveel misschien?

Of teveel "lege" kaarten ertussen, daarmee bedoel ik dan kaarten die alleen de 3 publieke zenders open hebben of alleen settop box pakket.
Dan krijg je op een gegeven moment de goeie niet meer echt door. Ik hoor van meer gbox gebruikers dat ze er wat last van hebben.

zou best kunnen tussen die 792 kaarten zal wel een boel zooi zitten.
Hoe zit dat met die ignore list kun je zien welke kaart er leeg is.? en deze dan toevoegen??

Ja dat kan ook. Je kunt ook bijv. Filmnet 1.1 op zetten of Spice Platinum, dan kijk je welke kaartid daar beeld op geeft, en deze middels een G regel prioriteit geven.

Middels de ignore list of Y regel kun je ook kaarten blocken, vaak helpt dat ook om andere kaarten door te laten, alleen moet je dan wel op letten dat je geen kaarten blocked die misschien wel een "lege" C+NL hebben, maar wel een goede Premiere of Sky UK ofzo, ik noem maar iets.

792 kaarten is teveel voor gbox. De "buffer" loopt hiermee over. Zorg ervoor (met X, I regels en een goede ignore.list) dat je niet meer dan 600 kaarten krijgt... dat is meer dan genoeg en bespaart een boel elende (groeiende atack.txt met bad IP/PORT meldingen, blokken en stotteren, vastlopers van gbox). Helaas is deze buffer niet simpelweg begrensd.

Ik snap het wel maar ik begrijp er niks van

X en I regels??

X = het aantal cards per provider en I is de diepte (max 5 dacht ik)

Hoe kombineer ik X en I zodanig dat ik ervanuit kan gaan dat het totaal < 600 wordt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan