Hoe flash ik de Vu+ duo plus met behulp van een USB stick.

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Hoe flash ik de Vu+ duo plus met behulp van een USB stick.

Er zijn verschillende manieren om de box te voorzien van een nieuwe image maar met behulp van een USB stick is m.i. de meest makkelijke.

1. de meest simpele en m.i. snelste manier is met behulp van een USB stick.
? Download een image naar keuze (er zijn er verschillende voor te vinden)
? Pak de image uit op de computer
? Formateer de USB stick in de computer op Fat 32
? Maak op de USB stick een map aan met de naam "vuplus" open deze en maak nu een submap aan met de naam "duo"
Kopieer hier de volgende bestanden naar toe:
"boot_cfe_auto.jffs2"
"kernel_cfe_auto.bin"
"root_cfe_auto.jffs2"
? Plaats de USB stick in de Vu+ ( aan de voorzijde naast de kaartlezers)
? Zet de schakelaar (achterkant) op uit
? Wacht enige seconden en zet de schakelaar (achterkant) weer aan
? De image wordt nu in de Vu+ geplaatst
? Nu enige minuten verschijnt de boodschap verwijder USB stick
? Verwijder de USB stick en zet de Vu+ d.m.v. de schakelaar (achterkant) uit en weer aan
? Als alles goed is gegaan zal de image opstarten
 
Dit vraagt om een aparte rubriek VU+ DUO

Deze BOX wordt een runner de voorraad is nul en de volgende zending komt 18 maart binnen en zijn allen al verkocht........
 
Hallo crazymotha Hoe flash ik de Vu+ duo plus met behulp van een USB stick. Je hebt net een duidelijke uit leg gegeven van hoe flasch je een vu+duo. Kunt u of iemand anders vertellen hoe ik een vu+ solo flasch.via een usb stick of op een andere manier. En hoe zet ik de CCcam 2.1.4 in een vu+ solo. gr joellie.
 
Kunt u of iemand anders vertellen hoe ik een vu+ solo flasch.via een usb stick of op een andere manier.
Beste Joellie. Je schrijft net zelf dat Crazymotha een duidelijke uitleg gegeven heeft hoe je de VU+Duo middels een usb stick kunt flashen.
En nu vraag je hoe dat moet? Ik begrijp even de combinatie niet. Crazymotha zijn uitleg beschrijft toch de usb stick methode? Dus wat is dan precies je vraag?

CCcam 2.1.4 kun je er gewoon inzetten via het addons menu.
 
Heej BT al wakker , posting van Joellie is van september 2010
 
Hee vreemd, helemaal gelijk, de post werd bij mij als "nieuw" aangegeven... vaag. Sorry!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan