Hoe heet die film ook weer?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het ging over een worstelaar, die tot het uiterste ging.

En daar is ook een lp van gemaakt, soundtracks van Madonna, Yourney en nog meer.

Ik krijg het even niet uit mijn harde schijf geperst, maar wie wel?

 
Google is your friend... had hem meteen gevonden.

Die film was Vision Quest:
 
Oeps @Black Tiger was me voor. :biggrin: :applaus::applaus::applaus::applaus:


Dus dit is een oud bericht... [Laat maar, heb hem al gevindt! Piepkleine hersens doen het nog. :biggrin:]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was toen een erg goede film met goede muziektracks!


 
ja hallo...
als je om 0.54 de vraagt stelt en je hebt samen met een ander om 0.58 zelf het antwoord... hoe moet iemand anders dan....:confused3:
maar goed
die muziek is voor de nieuwe generatie ouwe l*lle muziek...
maar moet je gelijk geven @freggel1 dat was wel beter dan tegenwoordig (ben ook al wat ouder)

is dan alleen de vraag: is de muziek geschreven voor de film of is de muziek gewoon gebruikt voor de film.
dat nummer van george / little green bag was er ook al langer poosje geleden gebeurde het zelfde met een nummer van kate bush
 
Ik denk beide @sat-ed .
Ik heb daar de LP van gehad, en daar stonden alle tracks op die ook in de film gebruikt zijn.
 
Was toen een erg goede film met goede muziektracks!
Keek jij veel van dat soort films c.q. musicals in die tijd?

Ik heb eigenlijk alleen Grease en Saturday Night Fever gezien en later nog eens Flashdance of zoiets volgens mij omdat ik daar een single van had.
En ja... Ghost, daar zat ook dansen in. Maar dat was het dan ook wel.
 
Ja deze films keek ik toen veel.

Ook The eye of the tiger

Bijna van iedere film werd een lp gemaakt met soundtracks!

Het was kijken en luisteren.


Ik heb het misschien niet goed, maar luister de volgende maar eens, ik vermoed dat jij hem wel kent. :)
The War off the Worlds
 
Ja maar ik doelde meer op muziekfilms. Eye of the Tiger en War of the Worlds waren geen muziekfilms, maar hadden wel goede soundtracks.

Uiteraard heb ik beiden ook gezien. Van de laatstgenoemde zelfs de originele en de nieuwe. ;)
 
Ja ok muziekfilms, dat kan ook, Grease bijvoorbeeld. ;)

Ik kocht in die tijd bijna iedere week voor het geld wat ik verdiend had ongeveer voor de helft aan singles/lp's en illegale mixen.

Nou is bijna alles helaas weg, het stond in de weg, maar 1 van mijn domste fouten ooit om dat vinyl op te ruimen.
Gelukkig staat het merendeel nu op mijn hd's en nas. Ik heb pasgeleden nog een stuk of 65 lp's op de kop kunnen tikken uit de jaren 70/80 die nog nooit een naald van een pick-up gezien hebben, en nog hagelnieuwe in de hoes zitten...


Ik heb ook een map waar veel soundtracks in staan van films.


Maar dat is geen vergelijk met de singles van vroeger...
 
Nou is bijna alles helaas weg, het stond in de weg, maar 1 van mijn domste fouten ooit om dat vinyl op te ruimen.
Nu ben ik soms "gelukkig" iemand die oude rommel bewaard. Om die reden heb ik nog een paar dozen lp's en een kist met cd's staan. Die kist ging altijd mee als ik ging draaien. In de Drive-in tijd werden er regelmatig singles gekocht maar inderdaad ook 17" en illegale mixen.
Mijn meest bekende is de Madonna mix. Geweldig ding. Nadeel is weer dat ik al die dingen nooit gedigitaliseerd heb, dus die staan niet op mijn NAS.:(
Hagelnieuwe LP's op de kop tikken is wel leuk. Maar ik ben er mee gestopt, omdat ze toch maar op zolder terecht komen en dat is ook weer zonde.

Gelukkig zijn er wel nog wat cd's uit de tijd zo tussen '83 en '95 en daarvan zijn de besten wel gedigitaliseerd. Maar ik mis er nog een aantal, dus moet nog eens goed zoeken tussen de voorraad waar die gebleven zijn. :jow:
 
Lp's zijn een beetje uit de mode wat kopen betreft.

Maar ik zit samen met mijn overbuurman te azen op zeldzame dingen, maar hij is daar helaas nog niet goed in thuis.

Laatst stond er een bak met singles te koop op een vrijwillige veiling waar er een kleine 100 in de doos zaten, maar die werden voor meer dan €200,- verkocht?

Hij begreep dat even niet, en ik was er niet bij, maar ik had nog meer geboden, want het waren ep's !
 
Oh EP's, die zijn zeldzamer inderdaad. Ik zou er het geld niet aan uitgeven, zeker niet in deze tijd, maar heb ook niet zo'n idee wat singles, lp's, 17"es en ep's tegenwoordig waard zijn. ;)
 
Ik heb hier nog 1 ep liggen.

De Platters.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan