Hoe word je opgelicht?

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
69
Deze advertentie staat op Marktplaats.

Er zullen gerust mensen zijn die hier intrappen en geld opsturen.

Dreambox 800
NU SLECHTS 199 euro

Conditie: Nieuw BeschrijvingWees er snel bij want op=op

Dreambox 800 HD uitvoering slechts 100 op voorraad.

? 300MHz MIPS Processor
? Linux Operating Systeem
? MPEG2 / H.264 Hardware decoding (DVB compliant)
? DVI
? Tuner Module, Plug & Play
? Hoog contrast en energie sparende OLED display
? 64 Mbyte Flash, 256 MByte RAM
? SATA voor interne of externe HDD 2,5"
? 1 x Smartkaart lezer
? 2 x USB 2.0
? Scart
? S/PDIF uitgang digitale bitstream (optisch)
? Ongelimiteerde kanaalslijst voor TV/Radio
? Zaptijd < 1 seconde
? Ondersteund EPG (Electronische programma gids)
? Volautomatische service scan
? Ondersteund bouquets-lijsten
? Ondersteund videotext decoding
? Ondersteund multiple LNB-Switching control (DiSEqC)
? OSD in vele talen
? Skin support
? Externe 12V voeding

NU SLECHTS 199 euro

Af halen niet mogelijk verzending vanuit Duitsland Direct af Fabriek.

Om te bestellen mail sturen naar dreamboxactie****** en wij nemen contact met u op mits voorradig!
Dit is een eenmalige actie en komt niet meer terug dus op=op.

geef het per email ff door aan DMM

Dat hoeft niet eens, je kunt op marktplaats ook op een knopje drukken dat de advertentie niet koosjer is en dan wordt ie er ook af gehaald.

Er zullen inderdaad mensen gaan intrappen die denken dat het echt materiaal is. Als je clones verkoopt moet je dat ook gewoon erbij zetten.
Dus misschien dat in dit geval het beter is om DMM even te tippen. Want mensen oplichten is asociaal.

De advertentie kan ik niet meer vinden is dus volgens mij al weg.
Zelfs een kloon voor deze prijs is niet mogelijk.

Ik had ook al op het foetsie-maken knopje gedrukt.... dat werkt dus echt.

Ja ik ook. Paar klachten en het is meteen gedaan met de pret.
Iemand had ook al een te koop advertentie gemaakt met in het subject "DM800 oplichter uit Arnhem" of zoiets ongeveer.

Ook nu weer een nieuwe, ze verhogen gewoon de prijs en dan doen ze het weer opnieuw. Nu eentje voor 350 euro uit Beekbergen.
Er staan er nog wel meer. Met name allochtone handelaars aan de taal en spelfouten te zien:
MET DEZE PRACHTIGE APARAAT!!!
Laat je lekker oplichten voor 379,95.:)

In Amsterdam zijn veel van die zaakjes die o.a. Dreamboxen verkopen over het algemeen zijn dat allemaal klonen.
Stapels DM500 staan daar en worden gewoon verkocht inclusief een jaar abonnement op alle kanalen.
Ook de DM800 zijn hier veelal verkrijgbaar waarvan de prijzen behoorlijk varieren van 375 tot 450 euro.
Of het dan ook om een kloon gaat zou ik niet weten omdat van de buitenkant het verschil niet te zien is.

Persoonlijk koop ik liever bij een betrouwbare onderneming waarvan je zeker weet dat de garantie afhandeling goed zit.

DMM heeft een plugin uitgegeven waarmee je (online) kunt testen of het om een kloon gaat of niet. Enige nadeel is dat je - volgens ons - dan eerst de dreambox moet opstarten en de plugin installeren. Gaat een beetje moeilijk als je in een "winkel" staat, maar goed het is beter dan niks. Meer hierover hier en hier

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan