Hoe ze in de States fietsendieven straffen!

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
22
Punten
38
Leeftijd
61
Dit is ook een manier om fietsendieven te straffen. :biggrin:
 
Dit is een kleine waarschuwing voor bepaalde mensen....
 
Ik kon niet genoeg op de Thanks knop drukken. Dat moesten ze met bepaalde verdachten, met name F ook doen!!! :biggrin::biggrin:
 
Tja BT ik durfde niet de initialen neer te zetten,maar vind het wel fijn dat BH deze topic heeft geopend...
 
Misschien een idee om een aantal paintbal guns aan te schaffen voor de bewakers van de burcht,
zodat de fietsen van onze dames veilig zijn. :biggrin: :schieten: :sniper:
 
Pak dan gelijk je tandenborstel ook maar in.
In ons fantastische land word je voorgoed opgesloten als je het lef hebt te doen wat de zogenaamde handhavers gewoonweg weigeren te doen.
 
Met de huidige regering werd daar dacht ik een stuk soepeler mee omgesprongen.:)

En anders.... ach... geheid dat je eerder een paar uur taakstraf krijgt dan dat je opgesloten wordt in dit softe land.
 
Ze maken het zelf zo bont dat de onderwereld figuren elkaar af kunnen schieten terwijl de politie in een aanhangwagen er naast zit mee te luisteren en ze het ook nog eens in een heli vanuit de lucht volgen, zonder in te grijpen.
Later bleek dat de vluchtende daders vanwege een doodlopende straat weer om keerde, nog een keer langs de neergeschoten persoon reden uit stapte en er voor de zekerheid nog maar een paar keer op geschoten werd en nog steeds werd er niet ingegrepen.
Daarna is de heli de auto met de daders kwijt geraakt. :?
 
Vind paintbal toch wel de juiste methode voor fietsendiefen hier in dit land...
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan