H
HurryBird
Sinds begin deze week een trotse bezitter van een @Home breedband internetverbinding, alhoewel ondergetekende nog wel een zogenaamde "Beta-Tester" is. (Provider is net nieuw op het kabelnetwerk van de lokale kabel-provider)
Na twee jaar UPC/Chello gehad te hebben vond ik het wel eens tijd worden voor een nieuwe ervaring! Al rest mij te zeggen dat ik eigenlijk twee jaar probleemloos heb ge-internet met Chello. Altyd redelijk goede snelheden (tot 150 kB down en 14 kB up) maar de surfsnelheid zelf was niet altyd alles.
Toch ben ik wel benieuwd naar eventuele ervaringen van andere @Home gebruikers! Zodoende maar even een threadje opgestart
Op dit moment zit ik op downloadsnelheden tot max 700 kB
mn routertje
weet niet wat er gebeurd......... maar is @Home qua verbinding stabieler???
Kben benieuwd!
Greetings HurryBird
Na twee jaar UPC/Chello gehad te hebben vond ik het wel eens tijd worden voor een nieuwe ervaring! Al rest mij te zeggen dat ik eigenlijk twee jaar probleemloos heb ge-internet met Chello. Altyd redelijk goede snelheden (tot 150 kB down en 14 kB up) maar de surfsnelheid zelf was niet altyd alles.
Toch ben ik wel benieuwd naar eventuele ervaringen van andere @Home gebruikers! Zodoende maar even een threadje opgestart
Op dit moment zit ik op downloadsnelheden tot max 700 kB

Kben benieuwd!
Greetings HurryBird