Hotmail/MSN

V

valerio3

Hoi,

Ik weet niet of ik de enige ben, maar heb vanaf twee verschillende pc's mijn mail(hotmail) & msn getracht op te starten, maar tevergeefs.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Hier nog een ik kan er ook niet op !!!

Groetjes,
deliyurek007

Geen problemen hier met hotmail,, werkt gewoon goed.

Maar MSN werkt niet,, die wil niet connecten,, zegt die service is niet beschikbaar. :(

Hier ook niet had effe met je willen babbelen jack en met mijn twentse buddy.....snik snik dan maar aan het bier toch.......

En ik met mijn dreambox
Ik zie wel dat het sociale leven van jullie platligt.

valerio3 ik heb heerlijk zitten knippen en plakken ben het zat zo'n dure tita, en ja jij moet natuurlijk al je images weer veranderen om een beeldje te krijgen lol...

Bierrrrrrrrrr nee hoor,, maar heb hier wel een lekkere fles whiskey staan :)

hmmmmmmm zit je weer alleen te drinken nou moe...

Originally posted by pikkie
valerio3 ik heb heerlijk zitten knippen en plakken ben het zat zo'n dure tita, en ja jij moet natuurlijk al je images weer veranderen om een beeldje te krijgen lol...

@Pikkie,

Ik heb nog zo'n kaartje in de aanbieding voor je, MR.doet al genoeg voor mij op dit ogenblik, knippen en plakken hahaha,
heb toch nog even kunnen genieten en ben dus aan mijn trekken gekomen... :)
Pikkie, ik heb nog wat palm koud staan, dus mocht je binnenkort nog naar het schone Twente afreizen dan zet ik er wel paar klaar voor je.
@Jack, wat voor verbinding heb je? Had het probleem analoog en via adsl.Kabel wellicht?of was het weer de drank

Probleem is drank denk ik hehehe,, nee ik gebruik planet adsl,, is trouwens ook op de msn site te lezen dat ze al de hele dag problemen hebben.

Ik heb weer msn dus we kunnen weer lekker chatten hehehe

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan