Hulp aan Aart gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

satfreaked

Beste Aart

Een vriend van me draait nu Spark 1.2.56 maar met troubles

Maar goed hij woont in belgie en ik in NL en help hem ermee maar ik krijg het nog niet stabile niet met CCcam en niet met Oscam.

Freecers blijven komen op de kanalen.

Wat gebruik jij dan voor software en of cam bv ....

IK wil het voor hem graag proberen goed te maken, maar weet dan ook wel weer dat er mensen met Amiko Alien zijn die problemen blijven houden en begreep dat het dezelfde decoders zijn..

Kan je ons mischien een goede richting op sturen want uit jouw verhaal geloof ik wel dat je het goed hebt draaien en ook ben je wel een doorgewinterde in deze wereld dus je zal niet zomaar op een decoder over gaan dus ik geloof er ook nog wel in...

Ik hoor het graag van je ...

 
Eerst welkom op het board Satfreaked.

Wat gebruik jij dan voor software en of cam bv ....
Bij mij ben je dan toch verkeerd ik gebruik gewoon Mcas als plugin en de smartkaart en daar draait het prima mee.

Heb toch nooit de indruk gewekt dat ik aan cardsharen doe als ik die vragen al beantwoord dan is het iets wat ik zelf gelezen heb niet uit eigen ervaring.

Dus sorry ik kan je niet verder helpen.

 
Welkom op Satellite Fun Satfreaked.

Misschien is het ook handig om onze regels even te lezen. We kunnen soms wel wat tips en hints geven, maar gaan niet uitleggen hoe je externe cardsharing stabiel werkend krijgt. Dat is niet toegestaan.

Vandaar dat ook een slotje op dit topic gaat.

Voor je eigen aparte vragen a.u.b. volgende keer ook een eigen draadje starten en niet onder het onderwerp van een ander schrijven.;)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan