Hulp gevraagt bij aanschaf nieuwe dreambox

A

anramjia

Help help

Ik ben van plan om een dreambox 500 te kopen.

waar kan ik die kopen en wie kan mij helpen met cardsharing.

bel me 06 en nog een beetje....................

Laatst bewerkt:
anramjia,

Leuk te horen dat je ook overweegt een Dreambox aan te schaffen. Maar ik heb even een eigen toppic geopend voor je, anders word het zo`n rommeltje.

Verder wil ik je vertellen dat cardsharing bij de wet verboden is. Dit soort cardsharing word zo hier dus niet ondersteund. Intern cardsharing is eventueel wel een optie, mocht iemand je daar mee kunnen helpen, dan mag dat gewoon hier of via prive berichten.

Uitwisselen van telefoonnummers vind ik voor dit soort akties, publiek zeker niet nodig. Wat je via mail of prive doet is volledig aan je zelf.

Verder zou ik eens kijken, er staan reklames hier en ook met google kun je als je even zoekt nog genoeg plaatsen vinden waar je een Dreambox 500 kunt kopen. Wij geven over het algemeen geen commerciële adviezen.

Het is overigens niet verstandig om telefoonnummers publiek te plaatsen om diverse redenen.

Ook is het niet de bedoeling je vraag op meerdere plaatsen te stellen en al helemaal niet in threads die over compleet andere vragen gaan.

Ik heb er dan ook eentje weggehaald en wil je adviseren te beginnen met de regels van dit forum te lezen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan