Hulp nodig a.u.b. met humax ToH 3.2 hot 1.4+key.b

T

TonyLinden

Ik heb de laaste #bin file van 27-05-2004 erin gezet maar ik krijg geen beeld of geluid op taqs 1w of kiosks 19E alleen maar 0B00 fout meldingen "audio not available or scrambled" Ik gebruik de DSR 9500 EMU Ed27D programma om de .bin file erin te zetten. Ik heb tot heden nooit geen beeld gehad op deze zenders. Wat doe ik fout? Kan iemand mij helpen.
m.vr.gr Ton
Humax 5400 + ToH 3.2 + hot 1.4+key.b

dat zou kunnen je krijgt ook geen beeld taquilla op 1w en ook geen beeld op kiosk op 19E want er zijn geen file's voor dus je kan proggen wat je wilt beeld krijg je niet ,teminste voorlopig niet!!!!!!!!

Dus als je beeld wil krijgen op deze zenders. heb je niet alleen de 1.4emu nodig en de bin file via de dsr 9500, maar er moet ook een funkaart o.i.d. in met de juiste sleutels. Stel dat die beschikbaar komen, met welk progje zet je die sleutels dan erin?

Ben helemaal nieuw op dit gebied en ben zwaar aan het klooien, kiken of er iets uitkomt.
lubas

Ik heb de Emu 0p EMU+k maar geen beeld. Moet ik ook de fun 6 in 1 updaten en de key.bin file updaten ? Ik heb namelijk alleen de key.bin file geupdate en niet de 6 in 1 file op da funkaart. Ik dacht dat met de key.bin update dat de funkaart update overbodig is.
Al vast bedankt voor jullie reacties. groetjes Ton

De fun hoef je niet te updaten.
Je hebt of een oude key.bin of je hebt de key.bin niet op de juiste manier naar de humax gezonden.
En bedenk dat je de taq zenders op astra niet meer kunt ontvangen, ook sky niet.
Probeer maar eens op polsat (hotbird), als je daar beeld hebt (soms moet je een paar minuten wachten) dan heb je alles goed gedaan.
Of conax op 1w (sirius).

Hoe weet ik of de key.bin goed is gelade. Ik kijk alleen maar naar de % loaded links boven in de hoek van de DSR 9500 EMU Ed27D for Humax programma. Is dit de juiste programma?

Ik krijg geen beeld op Kiosk ( 1 W) geen multivision op 13E en geen Taqs op 19,2 E. Ik krijg wel beeld op Ticket

groetjes Ton

PS bedankt voor je reactie

Bij mijn weten krijg je alleen maar beeld met een titianium card
ik heb ook mijn humax gepatched met 1.4HOT
magic cam....penta 1.11 + conax key.....en een tit card conax key's erop/ of Taq files en heb altijd beeld
taq op de astra en kiosk op conax Thor

Hallo

Hier draait het ook prima op de 1 gr west.
Moet je wel de nieuwe sleuteltjes pakken.
Zijn van 21 naar 20 gegaan.

En deze kan je in het progje aanpassen.

groetjes

Hummaxboy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan