Hulp nodig.

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Wie kan mij nu eens haarfijn uitleggen welke software en settingslijsten ik nodig hebt om een drembox 8000 goed met motor te laten werken, hij is nog helemaal maagdelijk, en doet op de moteck motor niet echt zijn best usalls staan ingesteld vind naadloos alle satelieten wil ik automatich kanalen lijst inladen dan start dat gekke ding op arabsat, en duurt eeuwen.
Tune a staat op moteck en tuner b staat op bigsat met 5 satellieten erin en uncommitet switches..

Ook moet ik 3 dm 500 op de uncommitet zetten voor boven is ook de hd versie...5 satellieten.

heel verhaal mijn vraag nu hoe en met welke software zet ik alles erin ???????ik zie zoveel staan zie door de bomen het bos niet meer...
 
Hoi ouwe Pik,

Je schrijft dat de Dream nog maagdelijk is en denk daarom dat je hem wilt flashen..toch?
Ik denk dat je als Image Open Pli kan nemen en een settinglijst er in zetten met Dreamset 2.32.
De settinglijst van Satje ofzo, je moet dat apparaat niet laten scannen joh .. duurt allemaal veel te lang.
Dat Image zet je erin met je browser he .. weet je wel ip adres van dreambox en dan firware upgrade of zoiets .. effe wachten .. nog effe wachten .. klaar haha.
opnieuw opstarten en instellen.
Kind kan de was doen .. en jij kan het met een biertje in je hand, net zo makkelijk.
Verder kan je met DCC (Dreambox Control Center) dat apparaat helemaal bekijken en bewerken.
Ik denk zo maar dat het jou wel gaat lukken.

Groeten
 
Hey kerel bedankt en nog fijne jaarwisseling ja zo kom ik wel uit, het is eigenlijk voor het eerst dat ik dit doe dus vind het wel een uitdaging lekker eerst spitten overal en dan aan de slag ik hou je op de hoogte...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan