HUMAX 5100 CI resetten...

Chrisjan

Sr. Member
Lid sinds
10 dec 2002
Berichten
339
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
Heb nog steeds hetzelfde probleem en blijkbaar kan niemand me raad geven....dus geen "resetmogelijkheid ook niet via fabrieksinstellingen"??????...
Verder nog een vraagje...:
Kan ik mijn Jaegher-motor rechtstreeks laten draaien via mijn Humax?Zo ja welke procedure moet ik dan toepassen om er "Joske-settingslijst" of "PET-lijst" in te brengen?....
Of moet ik het verder doen met mijn "Humax Cruiser"?Zo ja kan ik de settingslijst daarin brengen?.....
1000 X thanks bij voorbaat
 
Chrisjan;193225 zei:
Heb nog steeds hetzelfde probleem en blijkbaar kan niemand me raad geven....dus geen "resetmogelijkheid ook niet via fabrieksinstellingen"??????...
Verder nog een vraagje...:
Kan ik mijn Jaegher-motor rechtstreeks laten draaien via mijn Humax?Zo ja welke procedure moet ik dan toepassen om er "Joske-settingslijst" of "PET-lijst" in te brengen?....
Of moet ik het verder doen met mijn "Humax Cruiser"?Zo ja kan ik de settingslijst daarin brengen?.....
1000 X thanks bij voorbaat


indien je er nieuwe (of dezelfde) firmware overheen draait is hij vanzelf gereset!
evt. eerst starten met prog cleaner.hdf.

grtz Satellite
 
Satellite;193627 zei:
indien je er nieuwe (of dezelfde) firmware overheen draait is hij vanzelf gereset!
evt. eerst starten met prog cleaner.hdf.

grtz Satellite

Heb destijds nieuwe firmware gevraagd voor mijn HUMAX...maar waar vind ik de meesrt recente?En de "uitvoeringsprocedure?...."

1000 X thanks
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan