Humax 5100C met xbox360

M

mikeetjee

Kan je met de humax 5100C PVR opnemen voor je xbox ?

Groet

Mike

 
Hoi Mike, welkom op Satellite Fun.

Ik ben een beetje bang dat je jouw vraag wat uitgebreider zult moeten stellen.

Opnemen kun je wel voor zover ik weet met de Humax 5100 C. De vraag is of je van buitenaf (bijv. middels FTP) dan aan die opnames kunt komen.

Maar wat bedoel je met "opnemen voor je xbox" en gaat het hier dan om de oude zwarte xbox (de xbox 1 dus eigenlijk) of de xbox 360?

Wat wil je precies gaan doen?

 
Het gaat hier om de nieuwe xbox 360 , dat je beelden vanaf je tv opneemt en dan op de computer zet.

Mike

 
Ik ben bang dat dit op deze wijze niet mogelijk is. Maar ik ben niet helemaal thuis in xbox 360 dus misschien dat nog iemand van de anderen een idee heeft.

 
Ik hoop dat het wel kan want met PVR functie kan je opnemen , dus dan ook vanaf je tv voor de xbox ?

Mike

 
Het kan vermoedelijk wel inderdaad. Toevallig vond ik zojuist bij het verder zoeken nog wat meer informatie.

Het beeld gaat naar de Humax 5100C, dat is een PVR ontvanger, d.w.z. dat je ermee kan opnemen. Die opnames worden op de harde schijf van de Humax 5100C opgeslagen.

Nu hebben we de xbox 360. Hoe wil je daar die opname op zetten? Dan moet je eerst toch al een harde schijf op je 360 hebben.

Dan moet je nog de opname verplaatsen van de harde schijf van de Humax, naar de harde schijf van de xbox 360 of je moet streamen.

De xbox360 heeft een netwerkaansluiting. De Humax blijkt ook een netwerkaansluiting te hebben en het blijkt dat men ook vanaf de Humax naar een externe harddisk kan opnemen.

Dan zal hij vermoedelijk ook wel naar de xbox360 kunnen streamen, alleen zou ik niet weten hoe.

Misschien dat dit topic je wat verder kan helpen hiermee.

 
Het moet niet op de xbox worden gezet , je moet gewoon de beelden opnemen en die renderen naar je computer. Dat topic had ik ook al gezien ;)

 
je moet gewoon de beelden opnemen en die renderen naar je computer
Sorry, ik kan je tot nu toe nog niet helpen, het verhaal wordt er ook niet echt duidelijker op voor me.

Renderen naar je computer is weer iets anders dan opnemen voor je xbox waar je het in eerst instantie over had.

Ik begrijp dus helaas niet wat je nu met je xbox wilt gaan doen in dit verhaal.:)

Misschien als je me dat duidelijk kunt maken kan ik hier en daar eens navragen en er zelfs evt. ook zelf nog iets van leren.

 
Ik wil de beelden opnemen , die komen dat op 250 gb schijf te staan die ik erop aangesloten heb. Dan wil ik die beelden op de computer zetten . Duidelijk genoeg ?

 
Yep, vraag ik me alleen nog af wat de xbox ermee te maken heeft.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan