Humax 5400 update...

S

sander

Hi,
Kan iemand mij vertellen wat is het nuttig om de software van Humax 5400 te updaten
Is het alleen om meer zenders te halen of meer dan dat?
Ik ben benieuwd ?.!
Alvast bedankt

Firmware zal je bedoelen. Ja het meenste voordeel in update is het om meer te kunnen kijken. soms zit er ook een aanvulling of aanpassing in voor het beter te laten draaien op de hummy die van aard al aan de trage kant is.maar wel een bijna alles kenner is.
de nieuwste firmware is toh_3.4_hot 9.3.

sth.

stephopper;181582 zei:
Firmware zal je bedoelen. Ja het meenste voordeel in update is het om meer te kunnen kijken. soms zit er ook een aanvulling of aanpassing in voor het beter te laten draaien op de hummy die van aard al aan de trage kant is.maar wel een bijna alles kenner is.
de nieuwste firmware is toh_3.4_hot 9.3.

sth.

Is hiermee D+ au of moet je nog steeds dagelijks nieuwe keys invoeren?

Is hiermee D+ au of moet je nog steeds dagelijks nieuwe keys invoeren?

Het gaat snel nu firmware Toh 3.4_Hot 9.4 nog steeds D+auto.

STH.

Ik heb de 5400 ook weer eens uit de kast gehaald ... Maar mijn vraag is of ik er nu ook nog "bin" files in moet zetten voor bepaalde zenders open te krijgen of zit dat nu in de software toh 3.4 hot 9.5

En op het moment dat ik een nieuwe zenderlijst in wil voeren geeft hij een foutmelding "ID en dan een nummer" heeft iemand hier een oplosing voor

Resente binfile moet er wel ingeladen worden voor open deur.

En die fout melding ID is mogelijk dat je de juiste id van je ontvanger niet hebt ingesteld in de settings upload tool. ook is het van belang om met de settingslijst incl. radio channels onder de 4000 channels blijft.!!!

sth.

Hallo,

Bij mij was er ook geen beeld met de recente TOH firmwares.
Ik heb echter gevonden dat ik een verouderde DSR900 software gebruikte.
Nu met de DSR9500 EMU ED56_CW werkt alles prima!
Mvg,

Ivy

Ivy;181880 zei:
Hallo,

Bij mij was er ook geen beeld met de recente TOH firmwares.
Ik heb echter gevonden dat ik een verouderde DSR900 software gebruikte.
Nu met de DSR9500 EMU ED56_CW werkt alles prima!
Mvg,

Ivy
Ik heb ook de DSR9500 EMU ED56_CW gedownload maar ik blif de melding krijgen no valid FW.
Heeft er iemand een idee wat hier mis gaat?

Alvast bedankt

Met DSR9500 EMU ED56_CW laad je geen firmware. dus die warning krijg je niet in deze tool.
Maar als je humax uploader 1.5 gebruikt krijg je wel zo.n melding. die kun je gewoon negeren vertrouw je het niet kun je nog altijd met de firmware chekker de file uitlezen en zien welke modules er in verwerkt zijn.

sth.

stephopper;181933 zei:
Met DSR9500 EMU ED56_CW laad je geen firmware. dus die warning krijg je niet in deze tool.
Maar als je humax uploader 1.5 gebruikt krijg je wel zo.n melding. die kun je gewoon negeren vertrouw je het niet kun je nog altijd met de firmware chekker de file uitlezen en zien welke modules er in verwerkt zijn.

sth.

O.K het is gelukt.
Bedankt voor de moeite.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan