Humax 5400 wegdoen of updaten???

G

Glenntronics

Hallo allemaal,

Zoals bij velen loopt het met de hobby soms anders als dat je wilt.
Dus ook hier heeft de schotel met ontvanger een tijd (3 jaar) in de kast gestaan maar dan met de stekker eruit.

De Humax (zgan) een jaar of 5 oud heeft in 2005 denk ik zijn laatste update gehad en ziet sinds vanavond het licht(net) weer.

Zoals verwacht zijn er weinig kanalen die nog werken.
De gegevens...
Software: +CAM TOH 3.3
Euro/chip version: NEC V2.1
CI: ASTON DVB/MPEG2
Funcard 6
Infinity usb writer

Is er nog wat te beleven met deze set of met wat aanpassingen toch nog bruikbaar????
Heb ondertussen al even het forum overgelopen, zie dat er een hoop veranderd is dus was benieuwd of er nog toekomst is voor mijn oude 5400.

Groeten Glenn...
Ps: wat niet op het forum mag (begrijpelijk), kan wel via pm.... :)
 
@Glenntronics,

Niet te snel wegdoen een Humax!

Kijk eens ietsje naar beneden waar jij de vraag gesteld hebt, daar staat de laatste toh voor de humax, neem er de nieuwste settingslijst van pet123 bij, en je kunt er nog veel plezier van hebben, van die doos die nu wellicht onder het stof zit. ;)
 
Ik gebruik mijn Humax 5400 nog steeds, het is niet mijn enigste ontvanger maar
wel de enige waar voor jarenlang door PH en het ToH team regelmatig
goede nieuwe software ter beschiking wordt gestelt zonder finaciele interesse.
Dit is bij andere merken wel anders, daar is alle support en interresse in een keer
weg als het nieuwe model op de markt komt.
Op het moment gaat er veel open vooral als je meerdere satteliten kunt ontvangen.
Het zal ook wel weer donker worden, maar het plezier wat ik aan mijn hobby heb gehad
en heb door de Humax is heel groot.
Regelmatig de firmware updaten en je zenderlijst even bij werken en je hebt er nog
een hoop kijk plezier van.
De mijne gaat pas in de recycling als er niks meer mee te doen is.
 
Oke bedankt...

Mooi zal eens kijken of het me weer gaat lukken om hem een update te geven.
Heb de kabel en nog wat kaartjes ook gevonden ondertussen, nu nog even kijken hoe ik de kabel ga aansluiten op de laptop, heb daar geen poort meer voor.....

Dus ... de hummy maar naar de pc toe halen..
Kan die update trouwens zo over de oude heen of moet ik eerst terug naar standaard.
 
Ja kan gewoon over de oude heen, neem wel eerst de voledigge versie "ToH3.4_Hot10.6B".
Daarna de EMU "Hot10.7" en een actueele ".bin" file.

Als je kaartje nog door de humax gezien wordt "Card accepted" dan hoef je daar NIETS aan te doen (de card writer heb je tegenwoordig niet meer nodig) .

P.S je kunt ook een Canaal Digitaal Irdeto kaart gebruiken in je humax, dan kun je Nederland1,2 en 3 zien en of voor de rest een abbo afsluiten.
 
Oke alles geladen, kan helaas alleen de vrije zenders zien.
Kaartje geeft oke

Had nog een linkje maar die site bestaat niet meer, iemand die me de goede (kant) op kan sturen.

Alvast bedankt..
 
Oke hij doet het toch, op een of andere manier dacht ik dat de NL zenders ook open gingen.

Het werkt dus zo als de bedoeling was van het euh experiment....

Bedankt nog iedereen voor het advies en meedenken.

Groeten Glenn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan