humax 5400 z zettingslijst

W

willie27

hallo

ik heb een vraagje
hoe moet ik een zettingslijst in de Humax moet zetten en waar ik dan die lijsten vinden.
alvast bedankt
willie
 
Hallo Willie27,

Het is allang geleden dat ik met de Humax bezig ben geweest maar wat je zowie zo nodig hebt is een nulkabel.

De beste (Nederlandse) site voor de Humax is http://www.josje01.nl.
Daar kan je de toolbox 1.33 (4 files) downloaden nadat jij je geregistreerd hebt. Hier zit zowat alles in wat je nodig hebt voor de Humax. Deze Toolbox kun je via het menu "download" vinden.
Ook kan je daar actuele settingslijsten voor je Humax Z vinden. Let wel op dat er verschillende software bestaat voor de Humax 5400 en de Humax 5400Z.

Succes

Parabolica.
 
Parabolica bedankt voor het berichtje, maar dit is de eerste keer datik zelf mijn humax 4500z wil laden .Graag een uitlegje hoe dit moet doen .Hartelijke dank willie27
 
Vertel eerst even wat je schotelopstelling is. (1 LNB - Duo LNB - Motor etc.) Dit in verband met de te laden settingslijst voor je Humax.

Grt Parabolica.
 
Ik heb een Telestar 110cm draaibaar.HH mount 36 volt box 2. Singel LNB willie27
 
Dit zijn zo'n beetje de te volgen stappen om de lijst in je Humax te laden.

1]. download een settingslijst geschikt voor je motor (Humaxsettings 43east - 43West).
2]. Installeer een geschikte Humax settingseditor bijvoorbeeld Humbox 4.1 (zit ook bij die Toolbox)
3]. Sluit de nulmodemkabel aan op je Humax.
4]. laadt de settingslijst in de editor.
5]. Schakel nu de Humax aan.
6]. upload de lijst naar de humax en reset de Humax.


Op de site van dit Forum en Josje staat veel uitleg mochten er zich problemen voordoen.
Gebruik hier dan even de zoek functie voor.

Groetjes Parabolica.
 
Hallo,
Ik zou voor de zekerheid nog een paar stapjes tussen 3 en 4 toevoegen

3A "Start settings editor en kies Download"
3B Schakel nu de humax aan (de settings moeten nu naar je computer gaan!)
3C Sla settings op op je harddisk.
3D Zet humax uit
Ga verder met 4

Nu kun je tenminste weer terug als de settings van internet niet goed zijn voor je systeem.
 
willie27;207585 zei:
hallo

ik heb een vraagje
hoe moet ik een zettingslijst in de Humax moet zetten en waar ik dan die lijsten vinden.
alvast bedankt
willie

@jan99sat je hebt alle gelijk maar die vraag werd niet gesteld :)

Als extra kan je ook nog de Humax cleanen (nadat je de settings op je HD hebt gesaved) met de Humax cleaner utillitie.

Vast en zeker dat er straks nog een vraag komt dat bepaalde kanalen dicht blijven na het uploaden van de settings. :)

Grt Parabolica.
 
Klik op “ FILE “. Kies “open “ en zoek de keybin die je wilt laden:
Ik ben een nieuwe settingslijst aan het maken voor mijn humax irci 5400z.
Hoe kan ik de File.vinden op de sate van jullie graag een melding terug vriendelijke dank
groeten willie27
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan