Humax 5400Z ( Welke loader )

P

Powersoft

Hallo Jongens.

Ik heb even een vraag. Kan iemand mij vertellen welke loader de humax5400Z heeft als hij omgebouwd is, zelf kan ik het nergens vinden in de humax5400Z. Bij de oude humax5400irci wel, maar daar kan ik wel zien de loader H2.08
Ik weet wel dat je moet uit kijken welke loader je heb althans bij de oude versie. Is dat bij de nieuwe humax5400Z ook ????

Groetjes Gerrie.

Als je hem uit zet en daarna weer aan, zie je als het goed is H2.08 in je display staan.
Dat is je loader.

Originally posted by cliff
Als je hem uit zet en daarna weer aan, zie je als het goed is H2.08 in je display staan.
Dat is je loader.

Dat klopt, maar bij deze zie ik niets bij het opstarten.

Is ie dan wel omgebouwd???
Anders moet je eens gaan kijken in dat menu waar je informatie kunt opvragen over de softwareversie die erin zit.
Daar staat dacht ik ook de loaderversie bij.

Maar hoezo moet je op de loaderversie letten? Ik weet dat je op de loaderversie moet letten als je hem -gaat- ombouwen, maar als hij eenmaal omgebouwd is dan maakt het bij mijn weten niets meer uit of je er nu 2.07 of 2.08 in hebt zitten, je kunt er gewoon alle firmwares in pompen.

Originally posted by Black Tiger
Is ie dan wel omgebouwd???
Anders moet je eens gaan kijken in dat menu waar je informatie kunt opvragen over de softwareversie die erin zit.
Daar staat dacht ik ook de loaderversie bij.

Maar hoezo moet je op de loaderversie letten? Ik weet dat je op de loaderversie moet letten als je hem -gaat- ombouwen, maar als hij eenmaal omgebouwd is dan maakt het bij mijn weten niets meer uit of je er nu 2.07 of 2.08 in hebt zitten, je kunt er gewoon alle firmwares in pompen.

Yep, ik kan wel de settings erin zetten. maar ik durf niet een andere patch erin te zetten. Ik kan wel zien dat deze gepatch is, maar de loader is niet zichtbaar.

Groetjes Gerrie.

Als je eens met je menu gaat spelen kom je vast wel iets tegen waarmee je kan zien welke FW erin zit. En als dat een + versie is dan kan je gewoon de Tuxon erin zetten hoor.
B.v. Menu Installation enz.
Avensis

vergeten we het mooie blauwe scherm niet???
met de txt LOADER H 2.08!!!!
wel je tv aan zetten
dus niet alleen de display moet het aangeven maar ook op je tv scherm

Als je via het menu naar installatie gaat, da vind je daar de STATUS. Daaronder zit de STB Status. Hier kun je uitlezen wat voor loader er in zit. (engelse versie van ToH)

Nogmaals.... bij mijn weten is er -geen- andere loader dan de H2.07 en H2.08 (correct me if I'm wrong) en in beide loaders kun je alle firmware van tuxonhumax zetten dus dat moet geen problemen opleveren.

Wel raar dat je hem niet in het display ziet, maar inderdaad bij het opstarten zou hij ook te zien moeten zijn en anders zeker in de info pagina.

@Black Tiger
hier dan de korrektie BT.

Loaderversies L1.37, H1.37,L2.08 en H2.08.

Deze zijn alle geschikt om er leukere firmware in te zetten.
Avensis

Originally posted by avensis
@Black Tiger
hier dan de korrektie BT.

Loaderversies L1.37, H1.37,L2.08 en H2.08.

Deze zijn alle geschikt om er leukere firmware in te zetten.
Avensis

Het ging toch over de 5400Z, die heeft na mijn weten ook alleen maar de H2.07 en H2.08...

Voor de normale 5400 heb je inderdaad de L1.36, L1.37, H1.37, L2.08 en H2.08.

Gr Fred.

@Twilight,
wanneer er een loader H208 of L208 in je "originele" 5400Z zit, heb je strikt gesproken een IRCI5400.
Dit kun je ook zien als je settings gaat laden, dan moet je nl. aangeven dat je een "5400" hebt, bij "5400Z" zal ie het dan niet doen.
De originele IRC5400Z's hebben een "vreemde" loader die het niet toestaat om contact te maken met je box via de RS232. Naar ik meen heet die 4.15.8.8 en heeft system id. 0102.0600. De Firmware heet ZIC 1.05.01.

Als Powersoft nou even de instructies van lonewolf volgt, dan kan hij hier neerzetten wat voor versie z'n Humax is.

Groetjes,
:cool:

@ mmm

En ik bedoelde na de ombouw.

Maar je hebt wel gelijk, De orginele loader is anders, hier kun je niks mee.

Behalve dan de zenderlijst uploaden...

Gr Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan