humax als phoenix programmer

T

tonnieboy

Xamuh heeft een proggie gamaakt of laten maken kan je nu je humax cam als phoenix programmer gebruiken dus alleen mode 0.
zoekt je humax codes op een website en zet die dan vervolgens in je eeprom.
voor url send private msg

mvg ton

er is 1 nadeel aan het proggie volgensmij en dat is dat die geen irdeto en betacrypt update kan het mis hebben maar kwam daar later achter. maar verder is wel leuk en handig proggie

mvg tonnie

irdeto weet ik niet maar beta was van kaart af en na prog was prem 1-7 weer licht.

Het leuke is inderdaad dat je via je afstandbediening je funcard kunt laten updaten, zonder deze uit te tuner te hoeven halen. M.a.w. alles behalve omslachtig, het enige wat je moet onthouden is de volgende toets volgorde:

9 RCL WHITE WHITE EXIT

En vervolgens heb je weer een "verse" eprom, het beschrijven duurt maar een paar seconden tenzij je eprom erg oud is.

Knap werk hoor!

Grtz,
Anita

moi

ik weet niet wat voor progje jij gebruikt voor de eeprom maar hier werkt het toch echt met een stukje soft op de pc hoor en niet via de afstand bediening

moi

sorry ik heb effe verder gekeken dan dat neus lang is werkt inderdaad ook met afstand bediening

Het werkt beide, je kunt inderdaad via je PC de card proggen met het proggie (HEE.exe).

Of je kunt via je afstandbediening je HUMAX automatisch op internet de nieuwste updates laten halen en op je card laten proggen.

Nog niet uitgeprobeerd blijkbaar?

Grtz,
Anita

ben er ook even mee bezig en loopt prima.
enkel hoe die instellingen moeten gezet worden om de auto up te laten werken is mij niet duidelijk.heeft iemand hier al info over of heeft het al werken.

greetz rizzla

open 1 van de files waar die update vandaan haalt met notepad en alles word vanzelf wel duidelijk.

in een eerderen post zij ik dat die geen update zoekt voor betacrypt en irdeto. Als je een files bekijkt zie je ook dat dit klopt.
wat je nou wel kan doen en is ook veel sneller is de hex met hee laden en dan schrijven naar fun.

mvg ton

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan