humax geen beeld

M

mawitta

hallo ik heb een raar probleem,,ik kan alles kijken op de tv via scart kabel,maar de ontvanger zit door gelust via coaxkabel naar meerdere tv,s ,gisteren kon ik nog op alle tv,s gewoon naar de schotel kijken,nu kan ik wel de gewone kanalen kijken (kabel tv) maar die van de schotel niet meer,als ik hem nu op net5 zet krijg ik slecht beeld,haal ik de ontvanger er tussen uit en steek de coax kabel gewoon aan elkaar heb ik weer goed beeld op net5,,rarara

bvd marcel

Heb je toevallig iets met je ontvanger gedaan (nieuwe softw.)of iets dergelijks bij mij is het al diverse malen gebeurd dat dan het kanaal waar de humax op uitzend veranderde.
Wat zie je op het kanaal waar je normaal de sat op hebt zitten??
Niets? dan is je kanaal veranderd
Je hebt slecht beeld op een ander kanaal van de kabel dit kan komen doordat de humax op dit kanaal uitzend of hier te dicht bij zit.
kontroleer op een tv op welk kanaal je normaal de sat ontvangt bijvoorbeeld 40 dan ga je op de humax naar menu - installation- system settings - A/V tuning - channel ( deze zet je dan ook op 40)
suckses

Als je gisteren toevallig mijn nieuwe settings er in hebt gezet dan moet je even het UHF kanaal van 60 weer op 36 zetten zoals Dustie aangeeft en dan werkt het weer. (Bij een volgende update staat ie weer standaard op 36)

jongens hartelijk dank voor jullie reactie.
ik heb het veranderd en alles werkt weer als een trein..

grt marcel

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan