Humax houd key.bin niet vast?

N

nl1frd

Hoi ,

Wie kan mij helpen!!

toh32 +hot1.9 geladen in mijn humax en met dsr9500 4.2
de key.bin geladen (diversen geprobeerd) en op emu+k gezet.

Maar nu komt het elke keer als ik mijn Humax uit zet is de key.bin verdwenen, dus moet ik de key weer op nieuw laden en dan doet ie het weer.

Heb ik wat verkeerd staat in de config of doe ik wat anders verkeert?

Zie uit naar jullie reakties.

Mvgr Freddy.

Na het uploaden van de keys even naar:
Menu > Installation > OK > exit.

Hoi Jopie,

Nou dat was simpelen het werk ook nog met dat nu elke keer want voorheen hoefte dat niet of is er wat verkeert gegaan??

Freddy.

Geen idee wat er verkeerd gaat, het key bestand wordt niet in de flash opgeslagen.

Maar met deze simpele procedure geen probleem toch ?.

Je volgt toch wel de procedure, na het laden van de bin file, op de ab uit en inschakelen.
Mocht dit niet lukken probeer dan SammyHummyEdit_v100. uploader ik denk dan dat de bin niet goed galaden word, de Sammy is wel te vinden op div sites, of geef anders een pm dan stuur ik hen wel.

sat@wish,

Ik denk dat je niet goed gelezen hebt, ik heb geen problemen en freddy ook niet meer.

Zelf gebruik ik ook sammy_hummy_edit, en ook hiermee kan het voorkomen dat de key.bin niet in de flash wordt opgeslagen, vandaar dan ook de procedure:

Menu > Installation > OK > exit.

ik heb gemerkt dat de dsr4.2 te snel is voor de humax je kan het ook een keer proberen met versie 3.0 gaat meestal beter je kan ook de bautrate van de 4.2 lager zetten wil ook nog al eens werken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan