humax irc 5400 probleem

S

supersip

Hoi ik heb hier een humax irc 5400 met met nr 00160600 ,en daar heb ik de emu tux on hum 2.3 hot 1.4 ingezet ..

Nu heb ik het volgende probleem heb al meerdere receivers geprogd ,maar met deze is het probleem als ie ff aanstaat hij dus helemaal vastloopt ,en de ab niet meer werkt ,maar humax zelf ook niet ,alleen aan uit achterzijde dat helpt ,en dan slaat ie zoweer vast als je hem opnieuw aanzet ..

ik heb m geprogd met de tux on emu die gewoon crc check ok geeft bij humax uploader 1.5 ..

gaarne hulp
bijv dank supersip

ik heb gehoord dat de voeding van de oude modellen te licht zijn .en het is beter om de toh 3.2 er in te zetten en dan de hot 1.4 wel in het menu op emuk zetten en dan de laatste bin file laden dan werkt het .tenminste bij mij wel sucses

ik heb het probeem zelf opgelost bedankt voor jullie hulp ,maar er schijnen dus toch meerdere versies van de hot emu te zijn ,heb nu wel een goeie erin en nu is ie wel goed ...

draadje kan dicht ...

Mijn humie doet dit ook. Als er op Conax een key wissel is geweest loopt hij op deze zenders telkens vast. Is dan alleen te verhelpen met aan/uit knop op de achterzijde of stekker eruit.
weet niet of hij dat ook doet bij b.v key wissel SF1/SF2 van de zwitsers die ook tegelmatig key wissels hebben.

Ook loopt hij vast als ik er 2 CI modules in de CI sloten heb. Bij 1 CI cam geen probleem.

Math

Dan gebruik je een oude versie van de emu.
De juiste is ToH3.2_HoT1.4.
Daar is het vastlopen opgelost.

Readme: "Freezing-Fix auf Conax/Seca bei Wrong Key"

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan