humax kaartsharing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

makkys

is het ook mogelijk met een hummie5400 aan kaartsharing te doen . of is dit alleen mogelijk met een dreambox.

Ja hoor geen probleem.Je leent van iemand een org. kaartje en de volgende dag geef je hem weer terug.Zo deel je dus de kaarten met elkaar.
Maar als je bedoeld of dit via het netwerk kan dan is het antwoord dus nee,want waar wil je immers je netwerkstekker insteken om je Humax aan een netwerk te verbinden.Hij heeft helaas geen netwerkkaart in zich zoals bijv. een Dream..........

Gr,

En nu nog iemand vinden die ze verkoopt :)

Het is wel mogelijk. Heb het werkend gehad met een oude pace. Alleen vreselijk omslachtig omdat je 2 pc's gebruikt. (server met cardreader en client met season interface)

Volgens mij kan het met de meeste receivers. Hoewel het hier met een Xtreme niet wilde. Kreeg geen communicatie

Originally posted by boeddha
.

toppic starter vraagt ofdat dit mogelijk is met de 5400

Dusss NIET MOGELIJK!!!!

Lees ff you link goed

Dit systeem kan overal op draaien....

Dit systeem simuleerd een smartcard, en die kan toch overal in...
of ben ik een bosneger???

Gr Fred.

@ twilight je hebt gelijk en je bent geen bosneger, maar ja dat begrijpen de leken hier niet, die willen alleen maar van een andere profiteren en zelf niks doen, maar met de humax is het gewoon mogelijk en andere ontvangers ook....

Greetz Delirium

Wie het laast lacht lacht het best

misschien ben ik wel de bosneger maar draait cardsharing niet om sharen met andere personen over internet ? Denk niet dat je veel verder bent als je kan sharen met jezelf :)
Ik zie zo direct geen ethernet interface op dat toestel en dat is net wat de Dreambox wel heeft en de Humax niet

Mensen, maak deze discussie nu niet te ingewikkeld.

@alstarrex. Natuurlijk wordt cardsharing meestal gebruikt over het internet maar in een huis-situatie kan het ook voordelen hebben. (1 abo kaart meerdere ontvangers) Zelf heb ik de techniek getest zonder het internet met behulp van 2 pc's. Gewoon om te kijken of ik het werkend kreeg.

Het kan dus wel degelijk op de meeste ontvangers mits jij bereidt bent om een berg kabels en je pc (met de juiste software) bij de hand te houden.... ik heb liever een apart boxje met netwerk aansluiting.

Of je koopt een dreambox.

Antwoord op de vraag is gegeven; ter voorkoming van e.e.a. is draadje gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan