humax kapot

F

fortal

Hallo allen,

Mijn humax heeft het volgens mij begeven. Bij het aanzetten, knop achterin de sataliet, komen er geen cijfers op de display. Standby lichtje knippert licht en het apparaat maakt een licht zoemend, tikkend geluid. Wie kan mij helpen om de humax te kunnen repararen. Ik wil wel naar degene rijden die het kan repararen. Ik ben woonachtig in Geldermalsen.

vr gr
Lute

Waarschijnlijk de voeding controleer de elco's maar eens of er niet een lekt of de bovenkap bol staat deze vervangen en meestal werkt hij weer

yep is bij mij ok 1 keer gebeurd dit zijn de elco's een nieuwe voeding kost ongeveer 50Euro maar alles jij zelf de elco's vervangt is goedkoper
die van mij heb ik bij een vriend laaten repareeren omdat ik heb zelf geen lasapparaat

---------------
grtz roufa!

zeddini zei:
die van mij heb ik bij een vriend laaten repareeren omdat ik heb zelf geen lasapparaat

---------------
grtz roufa!

@Zedinni,
dat is dan maar goed ook dat je dat door een vriend hebt laten doen.
Een beetje met een lasapparaat in electronica gaan repareren.

Je bedoelt een soldeerapparaat of een soldeerstation.
En dit is geen kritiek op het taalgebruik hoor.
Maar als niemand je vertelt wat wel de juiste benaming is dan blijf je het over een lasapparaat hebben.
Avensis

avensis zei:
@Zedinni,
dat is dan maar goed ook dat je dat door een vriend hebt laten doen.
Een beetje met een lasapparaat in electronica gaan repareren.

Je bedoelt een soldeerapparaat of een soldeerstation.
En dit is geen kritiek op het taalgebruik hoor.
Maar als niemand je vertelt wat wel de juiste benaming is dan blijf je het over een lasapparaat hebben.
Avensis

Heel verstandig,kan me hier dan ook volledig bij aansluiten.
Laten we het beestje wel bij het juiste naampje noemen.
Zelf kan ik een advies geven: als je er geen verstand van heb of totaal geen ervaring ,blijf eraf das een zonde.

Derk

pfffffffff now jongens dat was maar een woord of tip fout @satderk vertel mij maar niet wat ik kan en niet kan ik ben zeker jow supperjeur en maak jullie niet zo veel druk over @fortal sorry voor het tip foutje

roufa!

zeddini zei:
pfffffffff now jongens dat was maar een woord of tip fout @satderk vertel mij maar niet wat ik kan en niet kan ik ben zeker jow supperjeur en maak jullie niet zo veel druk over @fortal sorry voor het tip foutje

roufa!

Ik geloof dat wij elkaar verkeerd begrijpen.
Je zal het goed bedoelt hebben.

En dat je superieur bent ten opzichte van mij ,dat kan al gauw :biggrin:

Derk

zeddini zei:
yep is bij mij ok 1 keer gebeurd dit zijn de elco's een nieuwe voeding kost ongeveer 50Euro maar alles jij zelf de elco's vervangt is goedkoper

---------------
grtz roufa!

Roufa, mij fop je niet hoor !!!!!

Melisa

satderk zei:
Ik geloof dat wij elkaar verkeerd begrijpen.
Je zal het goed bedoelt hebben.

En dat je superieur bent ten opzichte van mij ,dat kan al gauw :biggrin:

Derk

je bent nu aan de goede richting......gaa zo door......van mijn opzicht ok ik gaa vandaag naar de bip zoveel mogelijk boekjes meeneemen

@melissa Wat is FOP?

FOP betekent Fibrodysplasie Ossificans Progressiva: een hele moeilijke naam om te onthouden!
FOP is een ziekte die ervoor zorgt dat er te veel bot groeit in je lijf.
De botten die door FOP gemaakt worden, zijn gewone botten. Ze zitten alleen op de verkeerde plek! Ze groeien in je spieren, zoals in je rug, schouders, armen en benen. Ze groeien ook in "bindweefsel", dat je spieren aan je botten vastmaakt. De FOP-botten zorgen ervoor dat het moeilijk is om je te bewegen. Je zou kunnen zeggen dat je lijf een extra skelet maakt, naast het gewone skelet waarmee je geboren bent: je FOP-skelet.
melissa is dat wat je bedoelt?
leuke vrienden zijn jullie

Mijn conclusie is dus juist .Neem uit de bip ook een boekje over semantiek mee, dan leer je de juiste fouten maken .

hehehehh!!!! het is zeker waard jow conclusie jij leezt snel mijn gedachten ik neem aan dat jij ok wat boekjes nodig hebt (dont worry) ik vergeet je niet in de bip

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan