humax legaal kijken????????????

E

edpal

Hallo ik heb een humax 5400 z en wil legaal gaan kijken met een ontvanger die gepets is weet iemand hoe dit moet???
HELP}}}}}}}}}}}}}

Een abonnement nemen en de laart in je ontvanger stoppen. Al naar gelang de kaart en de ontvanger, heb je soms ook nog een common interface nodig.

Weet je ook toevallig welke cam module ik moet hebben en of ik ook de firmware moet gaan uploaden??

Met Vgr Ed

Ligt er aan wat je wilt gaan zien.
Als je canal digitaal wilt, kun je kiezen voor een irdeto2 kaart, maar je kunt ook een seca-kaart nemen alleen heb je daar dus een CI voor nodig: een aston cam.

Wil je premiere world kijken zul je een abonnement moeten zien af te sluiten. Dat is buiten het land waar de provider zich bevindt (nog) niet toegestaan. Voor Premiere heb je ook geen CI nodig.

Zo zijn er nog veel meer mogelijkheden afhankelijk van wat je wil.

Werkt dit ook met een Aston 1.03 module ? (CanalDigital pakket op seca2)

Humax 5400 in combinatie met een Aston 1.03 is moeilijk..., meestal werkt met een orginele C+ kaart de key-update niet...

Gewoon proberen...

Gewoon een Magic Module erbij. Draait bij mij prima met een compl. C+ abootje. Heeft daarnaast leuke buitenlandse opties (o.a. Thor) en je 6in1-card kan gewoon in het bovenste slot.

Veranderen er in de toekomst dingen, dan maak je zo een Matrix Reloaded van je Magic (en weer terug als het nodig is).
De Aston Cam heeft die meglijkheden niet.
Groeten,
Ben

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan