humax met loader 1.07?

D

diktrom1

Hallo beste hobby vrienden,

ik hoop dat mij iemand antwoord kan geven op de voglende vraag:

ik heb hier een humax staan waar niet de orginele software meer opstaat, maar geeft aan dat er de loader 1.07 of zo iets inzit.

Kan ik op deze humax ook gewoon de software T.oh 3.2 en de hot 1.9 e.d opzetten? of krijg ik dan problemen?

Wie kan mij helpen?
groeten Diktrom

Welk type Humax heb je dan 5300/5400/5400Z?

Als een 5400(Z) hebt dan kun je TOH 3.2 erop zetten omdat die niet loader gebonden is.

Diktrom, Loader 1.07 zoals jij beschrijft bestaat niet. Ik denk dat je 2.07 bedoeld. Zoja , upgrade die dan naar 2.08 door de bijhorende orginele fabriekssoftware erin te zetten.Daarna kan je gewoon de 3.2hot1.9 erop zetten. Voor opgesteld dat je het over een Humax5400 hebt!
Greetz:josje01

Originally posted by Josje01
Diktrom, Loader 1.07 zoals jij beschrijft bestaat niet. Ik denk dat je 2.07 bedoeld. Zoja , upgrade die dan naar 2.08 door de bijhorende orginele fabriekssoftware erin te zetten.Daarna kan je gewoon de 3.2hot1.9 erop zetten. Voor opgesteld dat je het over een Humax5400 hebt!
Greetz:josje01

Hallo Josje01,
Het volgende ik heb even precies gekeken, en het is de loader 1.37. en zoals ik van jou begrepen heb kan ik die opgraden via orignele fabriekssoftware. Kan dit gewoon via de nulmodum kabel of is dit weer ingewikkelerder.

groeten Diktrom

Hallo Diktrom, welkom op het Duckforum.

Een Humax 5400 met loader 1.37 is ??n van de eerste.
Deze is zonder problemen met een NUL-modemkabel te patchen met de alternatieve software die voor deze ontvanger is geschreven.

De laatste versie is "ToH3.3_HoT2.0", waarvan je HIER de in het Nederlands vertaalde versie van Josje01 kunt vinden.

De werkwijze kun je wel op dit forum vinden.

(Wederom een dikke pluim voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt (het ToH_HoT team, en Josje01 voor zijn vertaling natuurlijk)

gr,
Ducom

Sorry, de link werkt alleen als je geregistreerd bent bij de Hutsefrutser...

DEZE doet het wel...

gr,
Ducom

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan