humax probleem ?

W

william

sinds vanavond doet mijn humax helemaal niets meer zelfs de fta kanalen pakt hij niet meer. het lijkt erop dat hij "vastzit"want zelfs via het menu naar andere kanalen gaan werkt niet. Wie weet waar dat aan kan liggen?

Misschien kun je nog wat meer info geven.
Zoals wat doet hij als je de stekker er uit trekt en dan weer er in duwt en hem opnieuw start.
Gebruik je CI modules of de interne cam, en zoja, welke CI module of welke firmware bijv.
Trek je kaart er eens uit en eventuele modules, en kijk dan eens of de FTA kanalen het wel doen of ook niet?

ik gebruik een funkaart, ook als deze eruit is en ik de humax uit het stopcontact trek en hem er na enige tijd weer instop reageert hij helemaal nergens op en lijkt hij "vast te zitten". Moet ik misschien een nieuwe settinglijst erin zetten ?

Wat bedoel je met vastzitten?
Zie je helemaal niks in display of staat daar wel iets.....

Iets meer info graag

ja ik zie enkel het zenderoverzicht maar zo gauw ik op een premiere zender komt zit het zaakje muurvast....ik heb inmiddels een groot aantal premiere zenders verwijderd en hij geeft in ieder geval op de fta weer beeld. Is premiere definitief overgegaan en is er al een oplossing?

OHHH, er is dus nix mis met je humax. Een flink aantal premiere kanalen zijn nu over op "nagra" en je ontvanger raakt alleen daardoor van slag.
Er is voor premiere voorlopig geen oplossing.....behalve dan een orginele abbokaart met een nieuwe patch (wordt aan gewerkt) of een geschikte CI-cam.

Fazit: abbo!.

Je kunt de 3.1 TOH er in zetten en de laatste nieuwe settingslijst van pet123. Dan neem je van luxsat in belgie even de juiste benodigde zaken en het werkt weer.

Met uitzondering van alle pw direkt zenders, heimatkanal, goldstar en austria.
En als je daar dan met je a/b vanaf blijft hangt ie ook niet meer.
Totdat de rest ook dicht gaat.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan