humax+video

M

musli

Ik dacht ik sluit mijn videorecorder op mijn humax aan, ik dacht dat,maar;scartkabel van de videorecorder uit mijn tv gehaald en deze in de humax gepropt en de humax gewoon naar de tv toe zo ver zo goed,tape in de video en spelen dus beeld,maar toen het opnemen , ik krijg het dus niet voor elkaar om van de humax op te nemen.
Hoe doen we dit,video is sony slv 820

al aan gedacht dat je zender de moet zoeken van je deco . en via je video rec. kijken of je beeld heb.

ja ja opnemen met de video gaat prima hoor er zit op de video ook een externe zender op E1 bv bij phil dus zit er een scart op dan ook een eterne zender speciaal voor de scart deze kun je vinden door op je zenderlijst van je video steeds terug te bij nul of 1 moet hij achter staan.

of de video op au(audio) zetten en opnemen als het goed is dan doet ie het gewoon en bij het afspelen ligt het eraan of je via scart of uhf speelt

als de video in de scart zit en je wilt afspelen,
dan moet de humax aanstaan.
works for me

@musli
Dit probleem heb ik ook gehad, de video is sony slv 820, is een type dat je moet instellen, als het goed is zit er een AV of een 0 op zet de humax op een wllekeurig kanaal en de video op AV kijk op de remote van de video nu maar opnemen, het signaal word nu doorgelust via het AV of nul kanaal.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan