hummie emu

D

dee2710

ik kom er niet uit
ik heb 2 weken geleden de nieuwe emu firm er in gezet, diverse zenders deden het bv multi/tps polsat en conax op thor, langzaam vallen er steeds meer weg,
wat moet ik doen nieuwe fun er in?
of settings/pcm of nieuwe bin met DSR9500, het is mij niet helemaal duidelijk wat je nu na de 3.2 hot versie moet doen.
voorheen was het duidelijk en krijg nu allerlei info, wie helpt me even.

even met de dsr9500 de nieuwe key bin schrijven en klaar is het weer

eerst even de humax toolbox van het net halen daar staat alles in wat je nodig hebt

Weet er iemand waar ik de dsr 9500 kan downloaden en mij e.v.t een link sturen.

Alvast bedankt

Originally posted by hex
even met de dsr9500 de nieuwe key bin schrijven en klaar is het weer

Ik heb de nieuwe bin hex er in gezet met dsr9500 maar nog steeds geen (tps) Multivision.
Zou ik toch nog iets meer moeten doen dan?
Eerst de oude file wissen?

@neo
je hoeft niet de oude file te wissen tps gebruikt niewe keys 0b kijk bij huts download castel voor de laatste key bin file
grtz roufa!

H? THX Zeddini het werkt.
Ik dacht al wat doe ik nu weer fout maar is dus een kwestie van de juiste files.

goedendag,ik heb ook al een paar dagen geen polsat sport meer.ik heb al 6 keer mijn fun kaartje in de mastera gedaan met steeds andere files(incl. die van Jack)maar krijg het niet open.Gebruik ik niet de juiste files?Ik heb een humax5100 met mm en penta 1.11 en een fun4.kan iemand mij een pm sturen waar ik de werkende files kan halen.ik loop al 2 dagen te klooien.b.v.d. , Jelle.

<Mach1> files elke daag updat je kunt de file haalen bij dudez
grtz roufa!

thx ,die heb ik er op staan,maar nog steeds noppes.alles werkt behalve polsat sport,ik snap er geen bal van.Toch bedankt.groeten , Jelle.

Yessssss,hij doet het,ik heb die mach van tonydoe afgehaald en nu werkt het.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan