hydra updates gaan stoppen tot mijn grote verdriet

ok alles gaat gewoon goed nu maar ik heb nog geen plaatjes met kleur
nu kom ik op het volgende uit
in de radegast staat user ,pasword en encryptiekey geactiveerd
het gaat hier om de radegast 3.0 final
zou het daaraan kunnen liggen dat de mgcam het niet doet
is deze 3.0 final wel compatible met mgcam dat is dus de vraag

en wederom alvast thnx

Volgens mij zit er nauwelijks verschil tussen, dat moet gewoon werken eigenlijk.
Ik heb al iemand gezien die had de hele radegast config gesloopt en alleen nog maar de Net Route regels er in staan en dat werkte ook.
Compatible is ie er dus wel mee.
in de radegast staat user ,pasword en encryptiekey geactiveerd
Oh? Nee dat gebruik ik nooit dat user, password en encryptiekey, probeer het eens met die dingen uitgeschakeld? Ik heb dat ook nooit aan in de radegast config.

ok ten einde raad kreeg ik nog geen beeld ik denk dat dus toch de 3.0 final niet helemaal lekker werkt in combinatie met andere emu clienten
op advies van een goede mede satter heb ik eens naar de camx gekeken en deze nu in de pli draaien dat werkt dus ook weer gelukkig

maar nu moest ik wel de fire wall aanzetten om dat dus voor elkaar te krijgen
met als gevolg dat ik er niet meer inkan met telnet of ftp
is daar toevallig ook een oplossing voor

grtzzzzzz

Tja zoals ik al zei zou ik het heel vreemd vinden. Denkelijk is er iets anders fout geweest. Misschien de rechten op de radegast file ofzo?
De mgcamd kijkt slechts naar een paar dingen in de radegast config zoals ik al aangaf, en die staan in elke versie config.
Maar camX kan inderdaad ook.

De meeste andere images hebben geen firewall ingebouwd maar misschien dat iemand anders met PLI je wat dat betreft helpen kan.
Normaliter staat in een firewall lokaal verkeer open. Als dat nu niet het geval is dan is de firewall snel in elkaar geflanst.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan