Hyves

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
241
Punten
63
Leeftijd
58
Gisteren op een heerlijk warme dag bij een echt super gezellige bbq hebben we het over
hyves gehad.

Misschien is het leuk om jezelf eens te registeren. Zet als hobby dan Sateliet en duckfiles en je type ontvanger.

Wie weet tot hyves.

;)
Nr.10

Maak er dan gelijk satelliet met dubbele L van anders zitten we straks misschien in verschillende hobbygroepen.:biggrin:

Mja, iedereen zit tegenwoordig op Hyves he.;)

Overigens zit ik zelf niet op Hyves. Ik zie net dat er wel een Richard uit Limburg zit met Satelliet Service Limburg, maar dat ben ik dus niet. Mochten mensen dus denken mijn tronie tegen te komen op Hyves... jammer dan.:biggrin:

Ik ga hem even aanpassen.

Vind het wel jammer dat je niet op hyves wil.

;)
Nr.10

Ik zal er eens gaan kijken wat het is. ;)

Vind het wel jammer dat je niet op hyves wil.
Nja, ik zeg niet dat ik er niet op wil, maar ik zie momenteel het nut er niet zo van in. Lijkt me gewoon een wat uitgebreidere vorm van MSN, heb je weer zo'n Hyves kwekker in je taakbalk staan en wat kun je ermee? Over en weer een beetje berichten sturen? Kan met ICQ of MSN ook. Online berichten plaatsen, dat kunnen we op het forum ook. Foto's? Plaats ik niet zo graag, ben niet fotogeniek.:biggrin:

Dus ja "niet willen" is een grote uitspraak, maar op dit moment zie ik nog niet echt het leuke er van in of het nut. Als me dat duidelijk wordt is er een kleine kans dat ik het misschien toch nog eens ga uitproberen.

Ik heb mezelf als nummer10 aangemeld.

Ik hoor wel of jullie me kunnen vinden.

Je krijg echter niets extra in je taakbalk het werk gewoon via je brouwser.
Zelf zie ik het meer als een soort schoolbank, je kan iemand zoeken via school of werk maar ook via hobby enz.

;)
Nr.10

Je hebt een krabbel!!!!!

Je krijg echter niets extra in je taakbalk het werk gewoon via je brouwser.
Nou bij de buren zag ik thans rechts in de taakbalk daar bij het klokje een "hyves kwekker" staan. Wat is dat dan?

Ik hou er trouwens niet zo van als mensen me gemakkelijk vinden kunnen, dan is de sport eraf.:biggrin:

Ik heb geen idee wat het is. Ben zelf ook net begonnen, misschien dat Technodad meer weet hierover???

;)
Nr.10

Dat hebben die buren dan zelf geinstalleerd, het is een optie welke ik niet heb geactiveerd, want ik hou niet van al die extra taakbalkdingen......

Hmmz... nja, de kids hebben het hier ook, ik zie het lekkere er nog steeds niet van in. Een soort upgrade homepage maar dan op 1 server en op te zoeken, en dat noemen ze dan Hyves.

Ik blijf voorlopig liever in de schemer-sectie.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan