id 002e

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.098
Waarderingsscore
461
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Iemand al gelogd op ID 002E??

Deze schijnt van C+nl te zijn en als ik met WB ga loggen dan krijg ik de melding "no right to watch this program".

De sleutels van ID 0019 werken overigens niet.

Iemand al ervaring mee?

 
Inderdaad, zijn andere keys. Als ik me niet vergis is het voor de kabel die id.

Heb zelf niet gelogt erop maar zou gewoon moeten gaan met de juiste keys(of zonder).

 
Ik heb na enig speurwerk gelezen dat deze ID inderdaad voor de kabel is bedoeld.

Maar vreemd genoeg kun je met deze ID ook op de satellietkanalen loggen.

Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ik de nieuwe ID voor seca2 had gelogd.

 
De 002E is inderdaad de kabel, maar deze heb je wel nodig voor de oude Pace met Amon ombouw module.

Hiermee kan je de Nederlandse tevoorschijn toveren.

 
De ident 002E is voor C+ via de s*ca kabeldecoders: kanalen C+ blauw en rood voor de kabelkijkers, maar ik dacht ook The Studio en C+16/9 via de satelliet.

Ik log nog maandelijks op C+ mee met de updates ;) en alles werkt nog gewoon in S*ca1.

Let eens op de "nieuwe" blauwgrijze V6 kaartjes: in het S*ca PPV record bij provider 00 staan nog altijd de bytes 00 2E.

Volgens mij het "bewijs" dat deze "nieuwe" V6 kaarten eigenlijk de oude voorraad kabelkaarten betreft.

Bij de geel/zwarte kaarten zijn m.i. namelijk altijd de bytes 00 19 in het S*ca PPV record aanwezig.

Of deze "nieuwe" kaarten V1+ aankunnen? Wie weet wat ze er nog meer mee gedaan hebben ;) behalve vullen met providergegevens van ident 00 19.

 
Klopt als een bus.

Ikke een gekloonde kabelkaart gemaakt op een V3.0 maar die zetten ze nu af (1/1/90) via het UA.

isjammer maar ja.. Ik log trouwens geen updates over key 01, zitten ze de kabelkaarten over key00 te uppen soms?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan