idertho keys??

R

Rise

waar kan ik deze vinden ben op zoek naar de keys

is er iemand die voor mij de websties heeft waar ik deze vandaan kan halen????

vriendelijk bedankt guys
 
Ga maar eens bij Hutsefruts kijken. Files genoeg te vinden daar.
 
Wat moet je met ouwe keys?
Haal uit het downloadkasteel gewoon de nieuwe funfiles voor Nokia, dan neem je isvedit, edit de files en hupz, keys zijn zichtbaar.
 
en dat noemt zich keymaker.


Maarrrrrr een vraag in aansluiting waar kan ik de registratie geldigheid kontroleren van een Irdeto C+ kaart????
 
Die geldigheid kun je alleen bij Anaal+ controleren door ze te bellen.

Je kunt ook kijken of ie nog steeds netjes geupdate word momenteel alleen is dat geen garantie dat ie ook geregistreerd staat, want hij kan op naam van iemand anders staan.

Een kennis heeft een satzaakje. Een klant van hem had ook een ontvanger met geldige irdeto kaart die updates kreeg.
Daarop wilde hij hem registreren of in elk geval controleren of ie geregistreerd stond.
Als antwoord kreeg hij dat hij die niet kon registreren aangezien deze al geregistreerd stond en naar die geregistreerde persoon ook een nieuwe irdeto2 kaart gestuurd zou worden.
Die geregistreerde persoon moet dus de vorige eigenaar zijn geweest.
Aldus het bewijs dat een kaart wel nog kan updaten, maar het geen bewijs is dat ie ook op je eigen naam geregistreerd staat.

Aleen bellen helpt momenteel bij mijn weten.
 
Ff terugkomend op black tiger:
Ik was toevallig ook op zoek naar nieuwe keys,
maar in de nokia afdeling is dit jaar nog niets
geupdate bij hutsefruts.

Iemand alternatieven voor
losse keys?
 
Ik moet ze gewoon in tikken via de afstandsbediening
ik heb al bij de bekende sites gekeken maar nog geen nieuwe keys gevonden vandaar

iemand suggestie
 
Weet niet waar je kijkt bij huts,, maar is daar een mooi castle en upload,, en trouwens je moet ook oude wat voor canal nieuwe keys zijn :)
 
Dit is geen kritiek, alleen verwondering, Het laatste jaar wordt iedereen die keys vraagt op zijn vingers getikt, groter taboe was er niet, en nu wordt door de moderator verteld waar de keys te vinden zijn.
Is het beleid veranderd? of komen er minder brieven van juristen binnen.

alex5
 
@Seal83: Dan kijk je niet goed hoor. Neem die thread en kijk helemaal onderaan, downloadkasteel, daar heb ik hem zelf ook van.;)

@Alex: De ene moderator kan iets soepeler reageren dan de andere maar we proberen eigenlijk ook een klein beetje minder bovenop dit soort dingen te springen om te zien of het nu misschien dan wel mogelijk is dat de gebruikers enigszins zelfregulerend kunnen werken.
Dit gezien het feit dat er ook mogelijkheden als pm en email zijn om dit soort vragen te beantwoorden. We maken dit niet breed bekend omdat we liever niet hebben dat deze vragen gesteld worden, aangezien dan straks weer jan en alleman er om gaat vragen en dat kan niet de bedoeling zijn.
Mocht dat weer gaan gebeuren zullen de regels ook weer strenger gehanteerd worden.

Men kan aldus momenteel ook een antwoord geven in de thread, maar het is nog steeds niet toegestaan om de keys of links naar keysites te plaatsen.
Als je mijn reply's bekijkt, zeg ik alleen maar een naam, zonder een link te noemen en ik noem ook geen keys.
In die context gezien hou ik me dus nog netjes aan de regels.:)
Het is dan aan de gebruiker om zelf uit te vissen wie, wat of waar Hutsefruts is.

Wel mooi dat dit je al meteen opviel. Verwondering is leuk. Kritiek geven mag overigens ook nog altijd, als het maar netjes gebeurd....dat even ter duidelijkheid.
 
Originally posted by the matrix
en dat noemt zich keymaker.


Maarrrrrr een vraag in aansluiting waar kan ik de registratie geldigheid kontroleren van een Irdeto C+ kaart????
niet boos worden maar ik vind er alleen maar ouwe keys
 
Dan kijk je toch echt niet goed want iedereen kon ze vinden.

Inmiddels zijn ze overigens weer gewijzigd dus of ze nu nog de goeie hebben, geen idee.
 
als je ze niet ziet heb je mischien een pintje te veel op.
maar ja dat is ook een hobby hikkkkk
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan