@Seal83: Dan kijk je niet goed hoor. Neem die thread en kijk helemaal onderaan, downloadkasteel, daar heb ik hem zelf ook van.
@Alex: De ene moderator kan iets soepeler reageren dan de andere maar we proberen eigenlijk ook een klein beetje minder bovenop dit soort dingen te springen om te zien of het nu misschien dan wel mogelijk is dat de gebruikers enigszins zelfregulerend kunnen werken.
Dit gezien het feit dat er ook mogelijkheden als pm en email zijn om dit soort vragen te beantwoorden. We maken dit niet breed bekend omdat we liever niet hebben dat deze vragen gesteld worden, aangezien dan straks weer jan en alleman er om gaat vragen en dat kan niet de bedoeling zijn.
Mocht dat weer gaan gebeuren zullen de regels ook weer strenger gehanteerd worden.
Men kan aldus momenteel ook een antwoord geven in de thread, maar het is nog steeds niet toegestaan om de keys of links naar keysites te plaatsen.
Als je mijn reply's bekijkt, zeg ik alleen maar een naam, zonder een link te noemen en ik noem ook geen keys.
In die context gezien hou ik me dus nog netjes aan de regels.

Het is dan aan de gebruiker om zelf uit te vissen wie, wat of waar Hutsefruts is.
Wel mooi dat dit je al meteen opviel. Verwondering is leuk. Kritiek geven mag overigens ook nog altijd, als het maar netjes gebeurd....dat even ter duidelijkheid.