idreto 1 stopt

P

ploeger

idreto stopt per 1 maart 2005.
ik heb net mail gekregen van hun.
dus wees op je hoede.
 
Ja klopt Wizzard heeft de nieuwsbrief van C+ aan de dealers gepost in de algemene Duck sectie.

Je hoeft niet op je hoede te zijn, want je kunt er gewoon niets aan veranderen. Als je kaart nu geregistreerd staat heb je geluk en krijg je ook netjes een irdeto/2 kaart als het goed is.
Heb je ze niet geregistreerd of een ontvanger zonder kaart dan heb je eenvoudigweg pech.
 
Originally posted by Black Tiger
Ja klopt Wizzard heeft de nieuwsbrief van C+ aan de dealers gepost in de algemene Duck sectie.

Je hoeft niet op je hoede te zijn, want je kunt er gewoon niets aan veranderen. Als je kaart nu geregistreerd staat heb je geluk en krijg je ook netjes een irdeto/2 kaart als het goed is.

Originally posted by Wizzard
Voor het eind van 2004 zal CANALDIGITAAL u en de consumenten informeren welke consequenties dit heeft voor de bezitters van een offici?le Irdeto-1 smartcard.
dus wort toch nog afwachten wat er mee zal gebeuren
teminste ik zie nergens staan dat het al zeker is dat je een andere kaart krijgt
officieel kunnen ze er niet om heen denk ik
maar toch moet nog zien wat er allemaal uit die mouw komt
 
Nee correct, het is nog niet zeker, maar het ligt wel in de lijn der verwachtingen, wat moeten ze anders met het irdeto2 signaal op die zenders? Ze geven immers aan nieuwe abo's geen irdeto1 of /2 kaarten uit.
Ze moeten dus een soort omruilactie gaan doorvoeren anders klopt het nieuws wat ze geven niet.
Vraag is alleen nog of je er nu extra voor moet betalen of niet.

Veelal wordt er niet betaald voor geregistreerde irdeto1 kaarten, de mijne is ook geregistreerd maar ik betaal er jaarlijks niets voor. Je zou dus best een grote kans hebben dat ze die kaarten gewoon omruilen maar dat je wel 20 euri registratiekosten moet betalen net zoals bij het seca2 pakket voor de vrije zenders.

Maar het blijft natuurlijk afwachten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan