simpel he iemand anders afkraken en proberen de les te lezen, doe het zelf eens beter dan i.p.v meteen een waffel op te zetten.
als het je niet bevalt ga dan naar elders ,
Nee ik heb geen aandelen in os-link ,
Maar ik heb zelf een aantal jaren in een wit en bruingoed winkel gewerkt en idd je wordt er soms kotsmisselijk van ze moeten 3 weken denken voor de aanschaf van een apparaat van 2 tientjes en als ze eenmaal de stap genomen hebben verwachtten ze het app. gister al in huis Het liefst met 10 jaar garantie en de 50% korting
Sommigen gaan er vanuit dat je alle duizenden producten op voorraad hebt .
Mensen ga eens bij u zelf te rade, bent u zelf wel redelijk ,altijd correct en netjes, ik betwijfel het .
niet om dingen goed te praten , van fouten moet men idd leren , maar ik denk dat het grootste gross tevreden is over de handel want anders hadden ze de deuren al wel moeten sluiten , ook bij CW schort het er wel eens aan , een kennis van mij is al 4 weken zijn topfield kwijt vanwege HDD problemen en krijgt ook na herhaaldelijk mail sturen geen antwoord dussss....
Ik neem mijn petje af voor lijster dat ie tenminste een antwoord durft te geven , leuk of niet ...
en ook wazige bestellingen zijn idd moeilijk te achterhalen zeker als men zich niet meld , mocht het te lang duren en men geen gegevens durt of wil achter laten .
Nogmaals , ik heb niets met os-link behalve dat mijn bestelling bij mij keurig netjes en fatsoenlijk geleverd werd.
Maar het lijkt nu eenmaal zo te moeten zijn dat niemand meer een beetje geduld heeft of normaal kan communiceren.
Overdenk het eens en geef dan een reactie
Amen