iemand ervaring met snellerdownloaden

jack

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
@Jack ik heb geen ervaring met die provider, wel met Eweka en Astraweb.
Daar haal ik makelijk 20 MB download de prijs voor die samen is 20 Euro, van beide gebruik ik maar de helft van de lijnen die ik mjag gebruiken.
Het enigste probleem is dat mijn HD's het niet bijhouden, SATA is dan iets te langzaam.
 
SATA te langzaam? Ik trek dat zelfs nog op IDE binnen met 20mbit.
Waar gaat het dan langzaam?
Maar inderdaad Eweka doet gewoon 7,95 voor 20mbit.
 
Ja, dat vind ik ook raar!
Wel eens een speedtest met de HD's gedaan?

Grtz.
 
Ja, met SATA was het ietsie langzamer dan mijn IDE HD, maar met de SATA II heb ik dat niet gedaan, ben ook al weer de naam van dat ding kwijt.
Met welk proggie (liefst gratis) kan ik dat effe testen? Dan check ik het op mijn pc eens, lijkt me we interessant.

Bij de weg.... ik download alleen maar op mijn SATA II hd momenteel valt me in, en ik doe er niet langer over dan op mijn IDE HD.
 
Moet ik toch wat uitleggen.
Ik hb twee HD's in mijn PC, beide SATA 7200 met 16 MB cash mem.

Mijn temp voor het downloaden staat op disk 1.
De aan elkaar geplakte files komen op disk 2.

Ik download met 2,4 MB / sec, normaal zou ik zeggen dat het geen probleem is voor een HD omdat weg te schrijven. Maar hij moet die data ook weer ophalen om op disk 2 te schrijven.

IK zie gewoon dat waneer ik meerdere DVD aan het downloaden ben, de files die naar disk 2 geschreven moeten worden, steeds meer worden.

Ik gebruik NewsPro, kan ook zijn dat ik eens een andere moet gebruiken, maar ik heb voor deze een licentie en krijg ook gewoon updates.

Nu heeft UPC mij een brief gestuurd dat mijn Extreem verbinding van 20Mb naar 24Mb verhoogd word, krijgt mij HD's nog meer probleem.

Noemen ze dit nu een Luxeprobleem ???
 
Nee dat heet mazzel omdat je snelheid omhoog gaat. :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10