ik ben mezelf rotgeschrokken

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Niet iedereen zal weten waar ik mezelf mee rot geschrokken ben, maar door een domme, domme fout, heb ik een ban aan mijn broek gehad!

Dit was dus volledig aan mezelf te wijten, het was gewoon een domme fout die ik maakte door de boel niet goed te lezen.

Ik ga dus nu proberen mijn excuses aan te bieden aan degenen die ik hier mee geraakt heb.

Er stond een paar dagen geleden een posting over rat 2002, en jahoor daar gingen we weer...ik dacht och laat ik er de lol van inzien en er een leuke mop wegzetten, ik naar de pagina waar ik er wel meer vandaan haal, "lachjekrom.com" en daar even gekeken wat me wel leuk leek, ik zag toen iets staan over kippen, deze geopend en geknipt en geplakt en geplaast.

Ik dacht toen nog, " kunnen we lachen"? Nou het tegendeel bleek,
ik ging de tekst toen pas lezen die ik geplaast had en tijdens het lezen werd ik steeds kleiner, ik dacht sjit wat heb ik nou gedaan, en ja hoor de reacties kwamen al, en dat was volkomen begrijpelijk, zoiets zet je hier niet weg, ik probeerde toen nog mijn excuus te maken maar het kwaad was al geschiedt, een hoop leden boos maar niet alleen dat, het Duckteam ook!!!!!

En dat heb ik gemerkt ook, ik ben dus de ??rste geweest die gemerkt heeft wat het nieuwe beleid is, waar ik trouwens alle respect voor heb! maar jongens dat is niet fijn.

Om er nou niet te lang over door te gaan wil ik gewoon even dit kwijt: Degenen die ik , jammergenoeg, hiermee tegen het zere been heb geschopt een oprecht sorry!!

Want de reden dat ik hier op dit board zit is omdat ik het een retegoed board vindt waar ik al menig jaar meelees, het heeft voor mij diverse hobbies opgeleverd waaronder de satelliet, mijn computer en ook de muziek, ik ben hier al door h??l veel leden uit de nood geholpen, en waar ik altijd kon, heb ik anderen ook geholpen.

Het enige wat mij nog rest is dat ik nu voor een tijdje even af ga wachten waar ik nu nog sta.

Nogmaals van de freggel een welgemeend sorry

Twilight heeft ook even over zijn hart gestreken, en wenst je weer van harte welkom...

Ik heb nooit een hekel aan je gehad hoor....hehehe

GR Fred.

Kijk dat zijn kerels naar mijn hart, een fout gemaakt, het boetekleed aangetrokken en SORRY gezegd.
Fouten maken we allemaal daar zijn we gewoon mens voor, maar het ook daadwerkelijk erkennen is niet voor een ieder weggelegd.

Gewoon snel vergeten en lekker verder gaan.

ik denk dat idereen maakt fouten een mens is geen robot ik heb zelf fouten gemaakt maar de exuses is ok goed en dat noem ik een goede sathobbys en van fouten leeren we de goede weg
te volgen
grtz roufa from the matrix !

@Freggel

Ofschoon we dat al min of meer persoonlijkhebben gedaan nu ook breder: dank voor je reactie!

We hopen dat je ervan hebt geleerd. Iedereen kan fouten maken en soms wordt je daarvoor gestraft. Gelukkig heeft het voor jou in dit geval niet erg lang geduurd, maar lang genoeg om even te voelen wat de consequenties zijn en wat je mogelijk bij anderen te weeg hebt gebracht.

Overigens had je geen ban, maar heb je een tijdje alleen leesrechten gehad.

Het ga je goed !

Ach kan iedereen wel eens gebeuren,ook ik heb die kans wel eens door links te plaatsen,en daar kan inderdaad misschien ook wel eens een foute tussen zitten,zonder dat je het door hebt.
Ik zelf had wel een beetje door dat het meer een ongelukje was,en maakte mijzelf er niet kwaad om,maar ja andere misschien wel.Nu heb je het weer rechtgezet,en dat heb je best goed gedaan,door ook uit te leggen hoe het gebeurt is,dus dat is heel mooi.Dit foutje is wel weer snel vergeten,kan iedereen overkomen toch~!!

Kan zeker iedereen gebeuren, in het eerste stukje kon ik zelfs nog wel lachen totdat het verderop in het stukje echt wat al te grof werd die mop.
Maarja, het kan iedereen gebeuren dat je in een melige bui ergens overheen leest of niet zo nauw er naar kijkt.
Het siert je in elk geval dat je je ook niet te groot voelt om openlijk je excuses aan te bieden voor je vergissing en dat word zeer gewaardeert.

Zand erover en fijn dat je er weer bij bent!

Dit doet een mens dus goed....

Freggel de Pik is er niet meer op getrapt........goed uiteinde....

Aan hangslot, leuke link maar wie zou er nou geen freggel zijn als hij deze al niet had, vooruit op mijn avatar staat nog geen freggel , maar dat komt nog wel eens.

Maar om het even duidelijk te maken ik stam niet af van deze freggels maar wij komen uit een andere, grot een zogenaamde "biergrot", wij hebben jaarlijks freggelfeesten waar menig liters bier vloeien, daarom zit ik bij cv de Freggels,

Je weet wel de tijd rond carnaval vanaf 11-11 tot aswoensdag in het zonnige zuiden.

Bier waaarrrrrrrrrrrrrr

http://www.cafestuivezand.nl/

Dit is ons stamcaf?.
Er liggen onder in de kelder een stuk of drie vaten van een litertje of 1000 plus staat er nog een koeling vol met lekkere versnaperingen zoals jupiler, palm, trappist, leffe, duvel, hoegaarde, leffe trippel, trappist trippel, palm, kriek, kasteelbier(pas op 12% en lauw drinken!!!)....... Plus tijdens hemelvaart en pinksteren een groot feest in een tent waar ongeveer 3.000 man in kan onder het genot van muziek van bijvoorbeeld de dijk, r?wen h?ze, golden earring enz. en dan nog niet over carnaval gesproken het wekend van 20 februari tot dinsdag 24 februari 00:00 uur.

Moet ik nog verder gaan pikkie?

Ik vond in ieder geval je verhaaltje van die kip zwaar lachu

grtz,Brainzel

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan