Ik heb een pioneer dbr-s100nl2 maar ik weet niet welke software erin zit!

I

indieke

Ik heb deze ontvanger tweedehans gekocht. Van een zeer aardige sat4aller.

Hij is nu even moeilijk bereikbaar, maar ik heb enkele problemen.

De software is mij onbekend, het is niet de originele. Deze software zou mij in staat stellen sommige zenders van hotbird (ik woon in Frankrijk, begrijp je) te bekijken.

Ik ben officieel geabonneerd op Canal Sat Frankrijk. Ik heb ook een Nederlands kaartje, met bassis (gratis) abonnement, voor de offici?le zenders.

De Nederlandse zenders doen het prima, de gratise Duitse ook. De Franse Canaal dig zenders vallen steeds uit en ondanks mijn officieel abonnement, krijg ik ze niet meer aan de praat. Denkelijk zijn deze verkeerd ingesteld, ze komen van een Nederlandse liefhebber!

Welke soft, is mij dus een raadsel! Als il op + duw krijg ik beneden in het beeld een instellings -paneel in geel en blauw. Nou van al die regelingen snap ik geen jota!

Heeft iemand een idee:

Over welke software het zou kunnen gaan?Er staat Zibi 7.5 fx van boven op het menu.

Gezien dat ze woensdag een twin lnb komen installeren voor Hotbird ?n Astra, zou het fijn zijn ook Tp en zo Frankrijk ook te kunnen ontvangen! Hoe zorg ik dat deze keys up to date blijven?

Als ik een nieuweversie van deze software zou moeten downloaden, hoe doe ik dat?

En het belangrijkste: Hoe krijg ik mijn kanalen van Canal sat France terug aan de praat?!

De idioot van dienst dankt de experts!!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan