Ik mis nu de zomer al!! ( 16+ )

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
En de winter moet nog beginnen...:confused:

Voorlopig moeten we het met foto's doen... :sex:

ik ook, en op deze manier zeker

Zo aan de push buttons te zien is het water daar ook koud

Ik ook, maar niet op die manier, die heeft me te lange nagels, dat kan krabben en da's me te gevaarlijk, krabben doe ik liever zelf.:biggrin:

Ja oke ,Ze heeft wel lange nagels, Maar,....
Ook een mooi ketting-oog in haar navel waar je ze goed mee kunt vast leggen.
Loopt ze te minste niet meer zo snel weg..:)

Ligt dit nou weer aan mijn monitor?

Ik zie helemaal geen , Pushbuttons, lange nagels of een ketting???

Ik zie enkel de zee.

Toch weer even testen dus, even naar buiten en een foto maken van mijn gazon, ja ik weet het, het moet nodig gemaaid, maar het ziet er wel een mooi woud uit vindt ik. :sex:

mmmmmmmmmmmmm mooie tatoos

Als "het gras 2 kontjes hoog is"

Vraag me af wie dan model heeft gestaan?

Matrix zei:
Vraag me af wie dan model heeft gestaan?

Meer dan dat ik zeg dat een soort "fiets"geweest is zeg ik niet ( je kunt ze berijden...) , want anders heb ik dadelijk Pikkie weer uit zijn hol, en Black Tiger die weer begint te grommen, en dat terwijl ik nog op 2 dozen flippo's zit te wachten... :stupid:

Nu snap ik ook waarom het gras zo hoog staat, da's niet vanwege het 2 kontjes hoog zijn, bij freggel1 moet het 2 fietsen hoog zijn.
Die wat niet geleverd is en die wat ie voor zichzelf houdt.:biggrin:

Ik vind het echt louche handel BT komt freggel met gras heel hoog met andere woorden zien ze mooi die fiets niet,die format c: is ook verdacht stil volgens mij staat die fiets daar in de schuur....

Hmmz... daar zeg je zoiets... die twee spannen samen, freggel1 heeft die meid, de fiets is weg, format c: zou dus best wel eens die fiets inderdaad in de schuur kunnen hebben en dan samen Ome BT proberen iets wijs te maken.

Het is goed dat er iemand zoals jij is die ook zo goed kan analyseren, bewijs is er nog niet maar op die wijze beginnen wel bepaalde puzzelstukjes op z'n plaats te vallen.

Anders moet ik eens kijken, format c: mag die fiets dan wel houden, als freggel1 dan die meid met mij tegen die flippo's wil ruilen.:biggrin:

Anders moet ik eens kijken, format c: mag die fiets dan wel houden, als freggel1 dan die meid met mij tegen die flippo's wil ruilen.
...

Ah ok? we gaan het op die manier spelen?

@ BT vind ik eigenlijk niet zo'n slecht idee flippo's tegen die meid maar die meid kost geld die fiets niet, ik zou geen concessies doen die fiets en die meid, die fiets heb je tenslotte betaald, kijk dat freggel die fiets aan format c heeft gegeven om weer terug te komen op het board geeft geen pas natuurlijk... dit riekt in mijn ogen naar oplichting wordt tijd dat we prdv er eens achter zetten......

Jamaar ik heb die fiets betaald om die meid te kunnen krijgen. Meiden kosten geld, dat klopt, maar deze niet want die heeft niet eens kleren nodig.:biggrin::biggrin:

Strak plan om prdv er achter te zetten, ik vroeg me al af wat format c: nu met die fiets zou moeten, maar met jouw analyserend vermogen heb je zelfs daar het antwoord op gevonden, om terug te komen inderdaad.
Af en toe sta ik toch echt nog versteld van je Pikkie. Je had rechercheur moeten worden!

Zo zie je maar weer, Vrouwen zijn net als kip...... de witte stukken zijn het lekkerst

Zou je denken? Ik ken anders een paar zwarte stukken, daar zou ik graag een paar witte voor willen inruilen.:biggrin:

BT zijn freggels eetbaar met de kerst??????????

Hmmmz.... geen idee, maar wat let ons om het eens uit te proberen? :biggrin:

Volgens mij hebben ze een bontvachtje toch freggels volgens mij smaken ze naar kip, inderdaad we kunnen het uitproberen op de bbq en met kerst is weer eens wat anders dan het geijkte....

Trouwens prdv gaat met een helicopter op zoek naar die fiets hij verdenkt zelfs Fred er een beetje van dat die ook in complot zit???tis te stil ze laten zich even horen dus foute boel....en dan weer een tijd niks he klopt iets niet.....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan