Ik weet nu eindelijk wat ik wil worden als ik later groot ben!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Wat denken jullie dat dat is???

Zal ik het zeggen?

Een scheermes......

Waarom????

Ach kijk maar naar deze foto's en denk zelf maar wat dit scheermes heeft mogen doen. :biggrin:

Het einigste wat ik zie is dat ze een binne en buiten banden revisie nodig heeft.

Ofschoon we geen oude engelsman zijn, vinden we die "michael jackson" toch erg mooi en lekker.
Alleen jammer dat die zijn "tong" niet laat zien...:biggrin::biggrin::biggrin:

scheermes?
Scheerschuim lijkt me nog lekkerder 5 minuten intrekken

Oke, jullie scheermes en scheerschuim, dan wordt ik later "vriend", dan kan ik er nog vaker en langer van profiteren.:biggrin::biggrin::biggrin:

Nee hoor, bij vrouwen groeit dat niet zo snel aan als een baard bij mannen.
En daarbij... pfff ik wordt al wat ouder hoor, echt elke dag hoeft voor mij ook niet meer, dus ook dat is geen probleem.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik dacht dat Tijgers zich NIET scheerde.

Is de mossel vangst dit jaar vroeg?? zo te zien zijn ze groot dit jaar en hoeven ze ook niet lang te koken.

Dat zal wel komen omdat het zeewater relatief vrij warm is. zullen deze ook last hebben van broeikaseffect??.

grtz/

Ik dacht dat Tijgers zich NIET scheerde.
Jawel hoor, af en toe moet je dat toch doen voor een goede en glanzende vacht te houden.:biggrin:

@Stephopper: Mosselvangst? Tja... het is dat de zeemeerminnen niet meer voor het oprapen liggen de laatste eeuwen he.;)
Van de andere kant, nog een eeuw verder, en we kunnen de mosselen zo opeten vanuit de zee, hoeven we ze inderdaad niet meer te koken.:biggrin:

@BT Aangezien ik vele zeemeerminnen heb gezien en........ zijn ze hier nog steeds aanwezig. Maaaaaar volgens mij zien ze mij niet meer.dus wordt het ook mooilijk om aan die verse mossels te komen.

De laatste mossel was trouwens erg harig tenopzichte van hedendaagse mosselen.dus of die haring luchtje er nog aan zit??? zal het niet weten.

Grtz/sth. Dichtbij het strand.Waar ik alleen zomers het water zie.(de zeehonden en de rest)

@BT Aangezien ik vele zeemeerminnen heb gezien en........ zijn ze hier nog steeds aanwezig.
Echt??? Dan wordt het toch tijd dat ik eens die kant uit kom, misschien dat ze mij ook niet zien maar als ik wat ga grommen is er kans dat ze dat wel horen.:biggrin:

Je ziet 's zomers alleen de zeehonden en de rest? Moet ik daaruit concluderen dat de zeemeerminnen alleen in de winter zichtbaar zijn? Dat zou spijtig zijn namelijk.:?

Nou tja die zeehonden vind mijn vrouwtje zo leuk. dus zeg ik meenstal we daan ff zeehondjes kijken. ""en ik de rest""

En dit werkt nog steeds en uitraard wel met zomerse temparaturen. en meenstal komen we weer thuis en praten dan nog ff na over de zeehonden. maar de rest hou ik voor mij zelf.

Het is wel ver van jou huis bt maar zeker de mooite waard. maar bedenk wel als je het gewent bent wil je vaker. voor mij is het 35 min rijden na het zoute water. maar gezien jou afstand en mocht het verslavend zijn........ en dat is het!! (uit ervaring) kun je wel eens een probleem krijgen.

Ma goed omgeving limb heb je ook wel iets moois denk ik want vele vanuit deze prov. gaan ze graag naar daar en vast niet alleen maar om de vlaaien. want die kun je hier ook kopen tegenwoordig.

Maar om op te vallen met grommen lijkt me niet zo,n goed iedee. stel je voor dat je ze verjaagt. dan heb ik geen zin om naar die zeehonden te kijken. ha ha.

grtz/steph.

Maar om op te vallen met grommen lijkt me niet zo,n goed iedee. stel je voor dat je ze verjaagt. dan heb ik geen zin om naar die zeehonden te kijken. ha ha.
Hahahaha, ja inderdaad, zo had ik er nog niet over gedacht.

Maar geen probleem, moet toch eens zo'n zeemeermin zien. Wordt het te verslavend? Ach, dan verhuis ik toch die richting uit, als er maar zekerheid is dat ik me dan elke dag met die meerminnen kan amuseren en als er maar een bingozaal in de buurt is voor mijn ega.:biggrin:

Mooi, jij mag die stoel worden, is goed geregeld, als ik de eigenaar van dat huis dan mag worden, want daar horen die dieren bij.:biggrin:

Is goed zolang ik maar door hun twee gebruikt wordt.... :biggrin:

Geen probleem Big-Henk, da's prima. Kijk, wij kunnen het tenminste goed regelen met elkaar zonder problemen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan