Ik wil een andere tv!!!

Wat een kanjers!

Misschien zijn ze wel ontsnapt uit de Freggelgrot, en hebben ze zich verstopt in het Boetsenbos (ik meen namelijk 2 bosnimfen te herkennen die voortvluchtig waren na hun ontsnapping).

Misschien hebben ze een enclave gesticht in het Boetsenbos?

Ik heb al veel gehoord over het Boetsenbos, maar niemand wil mij zeggen waar het precies ligt:[

Bones, kom volgend jaar op de FreggelBBQ, dan leid ik jou door het mooie Boetsenbos!!!

Lijkt me geweldig; weet jij misschien ook de locatie waar die bosnimfen wonen in het Boetsenbos? Dan neem ik ook een kratje bier mee om ze dronken te voeren:biggrin:

Die hoef je niet dronken te voeren, wij hebben ze zo opgevoed dat ze gewillig genoeg zijn! :sex:

Vraag maar aan mijn maatje B . ;)

En ohja, de locatie, die kunnen wij helaas niet verklappen, want er zitten een paar figuren achter onze nimfen aan. :zwijg:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovendien liggen er mijnen op de lange oprijlaan. :biggrin: :biggrin:

Multispeed

Komt wel een ruig geluid uit die TV, wil ik ook wel hebben. Zitten die wiever er ook bij? Want dan moet ik denkelijk eerst vragen. Mijn dier stond bij toeval mee te kijken en die maakte niet bepaald een geinteresseerde indruk (zacht uitgedrukt).:biggrin::biggrin:

en die maakte niet bepaald een geinteresseerde indruk
Waarom denk jij dat ik over deze tv specaal naar jou een mail gestuurd had! :stupid:

Nou kun je het schudden he. :biggrin:

Een mail? Ik heb er geen mail over gehad, dan ben je dat zeker vergeten.

Anders had ik wel gezorgd dat de vrouw niet mee had staan kijken over m'n schouder. Want die was nu net toevallig aan het wachten totdat ik haar naar m'n schoonouders bracht om naar het kienen te gaan.:biggrin::biggrin:

Die van dat account voor Youtube. ;)

Maar volgens mij ligt het "dier" nu wel op bed, want ik heb er weer eentje. En anders even een wortel geven.... :biggrin: :jow:

klik

Dier ligt in bed, maar ik kijk niet zoveel TV, zit meer achter mijn pc.:biggrin:

Deze keer vond ik de dieren mooier dan het geluid.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan