image hoek

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Vraagje aan de mod's van duckfiles.

Is het mogelijk om in de dreamcorner een hoekje te maken met image. Hierdoor is het misschien wat overzichtelijker. Want er zijn heel wat vraagjes over image en er zijn er toch een paar image's en als er een hoekje zou zijn kunnen daar de verschillende weer in geplaatst worden.

Alvast bedankt.

;)
Nr.10

@Nummer10, stel nou als The Hydra niet had gezegd te stoppen met de ondersteuning?

Dan was er bijna niemand geweest die aan een andere image begonnen was, maar nu na de berichten gaat men meteen zoeken naar een ander alternatief, terwijl als je weet hoe het moet je Hydra nog makkelijk zat draaiende kunt houden, want de keys en dergelijke zijn er volgens mij met bijvoorbeeld dcc en dergelijke heus nog wel in te krijgen.

Zodra men eruit is welke images het fijnste draaien zal het wel weer afzakken...

Iets meer uitleg over bepaalde functies die in een image zitten zou idd wel eens handig zijn, maar het principe komt volgens mij bij bijna images op hetzelfde neer.

Want volgens mij gaat het bij images en firmwares altijd zo dat men begonnen is met het aanpassen van een standaardimage?

Misschien als het iets drukker was dat het niet zo'n verkeerd plan zou zijn,maar dan moet er wel ambitie voor zijn om de zogenaamde imagetesters en makers om hier mee te gaan posten in zo'n 'subforum"

Maar dat is enkel mijn gedachte, en er lopen hier toch ook weer andere mod's en een beheerder rond. ;)

Ik sluit me bij het bericht van Freggel1 aan.
Eigenlijk wil je ook een forum waar wat meer in elk forumtopic gepost word.
Ga je nu de Dreambox sectie weer onderverdelen in diverse images (en dat kunnen er nogal veel worden), krijg je een aantal secties met elk een aantal posts er in. En dat terwijl de meeste zaken met elkaar vergelijkbaar zijn zoals freggel1 ook al aangeeft.

Daarnaast staat veelal ook al in het subject van de post over welk image het gaat, dus e.e.a. is gemakkelijk terug te vinden.
Dat is ook de reden dat het belangrijk is om in een subject kort maar krachtig te proberen duidelijk te maken waar het over gaat.
Een topic met alleen "help", zegt niemand iets. Een topic als "help mijn dreambox start niet door" is dan bijv. vele malen duidelijker voor iedereen.

Als de threads over diverse images nu de pan uit zou rijzen, zou het idee niet slecht zijn, maar zoals freggel1 ook al aangeeft, dan zou je hier voorzien moeten zijn op Duck van ontwikkelaars en testers van images, dan heeft het ook zin om er apart iets voor te maken.

Vooralsnog ben ik persoonlijk gewoon blij dat het wat drukker is in de Dreambox sectie en er een paar images meer nu besproken worden. Lijkt me niet slecht om het daarom zo te houden zoals het nu is.
Maar ook dit is slechts een persoonlijke mening mijnerzijds.

@Black Tiger en @nummer10, zoals ik nu weet heeft Nummer10 dit gezien op een ander forum, maar dat forum is wellicht iets meer dreambox gericht, neem nu ook bijvoorbeeld het philipsboard van Lex, daar kan dit makkelijker.

Kijk dit forum is bij mijn weten van oorsprong een hobbyboard voor alle soorten decoders, en dus een veelzijdig hobbyboard, zeker in de tijd toen alles nog kon en mocht en toen de grootste.

Nu zijn we dus voorbijgelopen door boards waar iets meer kan en mag, helaas...

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet vindt dat dit hier kan, maar hierdoor zal het wel moeilijker zijn om echte serieuze imagetesters enzo hier bij elkaar te krijgen, en die ook hier weer hun tijd er in willen steken. ;)

op zich is de opleving hier, die na de aankondiging van het Hydra team dat men gaat stoppen met de ondersteuning, leuk te noemen, en laten we daar dan ook op doorwerken, zelf was het niet mijn bedoeling maar ik zit vandaag ook al weer heel de dag met ijn Dreambox te spelen.

Tja, beter kan ik het niet zeggen eigenlijk, ik onderschrijf je mening helemaal.:)

Tja sinds bekent is geworden dat de hydra stopte met de updates is het een gekke boel geworden .

saat

Tja, we kopen allemaal zo'n hobbydoos, waarbij we lekker veel kunnen klooien met images...

Of wacht, was dat wat anders....?

G

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan