In de mix...

Ik had een leuke van hans Teeuwen, maar die werkt niet meer.

Maar ik heb wel wat anders leuks...

http://www.patrick.fm/mannen/

Toch nog eentje van hans teeuwen

Of deze parodie.fm

Nog eentje van onze Hans paarden:biggrin:

En dan nog een paar tips ga eens op bedrockplace kijken onder nederlands talig 2, daar staat een compleet album van Hans teeuwen, de link... http://www.bedrockplace.nl/

En je kunt ook eens gaan kijken op www.hansteeuwen.pagina.nl

Ik hoop dat je hier iets aan hebt Valerio, en ik wens je hierbij een prettige vakantie:biggrin:

@freggel1

Jij bent zo mogelijk een nog grotere muziekliefhebber als ik.
Ik zoek vooral remixen van oude soul- en disco-platen.
Voorbeeld Lou Rawls - You'll Never Find Another Love Like Mine in de DME 2004 remix. Dat soort muziek bedoel ik.

Wat anders, bij Frankie's disco/dance classics, http://www.dance-classics.com/ zit een download sectie die voorheen publiekelijk was. Weet iemand toevallig het wachtwoord?
Ook dir soort url's zijn altijd welkom.

Grtz Hangslot

Hij heeft er al wel eens gestaan denk ik, maar op deze site staan diverse 80's en 90's mixen

hier staan ook nog wat mixen en op deze site moet je gewoon regelmatig gaan kijken, want er komen er regelmatig bij, maar ook verdwijnen er weer, tenminste als je het leuke muziek vindt?

En op deze site staan ook nog wel wat leuke mixen:biggrin:

En wat Frankie's disco/dance classics betreft ik denk dat ik deze man gewoon eens een mailtje ga sturen met de vraag waarom je nou ineens een wachtwoord nodig hebt?

Wat betreft het plaatsen van leuke "url's": ik zit heel vaak naar muziek te zoeken, en vaak stuit je dan op mooie sites, ik doe eerst even een testje of de boel werkt, en dan vaak plaats ik hem hier...

Het specifiek zoeken naar een bepaalde artiest vergt vaak heel veel tijd en wil vaak jammergenoeg ook niet lukken, maar ik doe altijd mijn best om iets te vinden, en daardoor vindt ik vaak steeds meer .

Ik spiek ook vaak eens op opendir.nl, Dominiek.be en zulks soort sites:biggrin:

Hangslot ik hoop dat er iets leuks en bruikbaars tussen zit.

Maar je kunt nou met plezier rijden:biggrin:

Graag gedaan joh.

He, freggel

Hartstikke goed,
Leuke mixen, de meeste heb je inderdaad al eens geplaatst, maar toch goed om weer eens te bezoeken.

Mocht je nog meer hebben, en dan met name discoremixen, dus geen mixen, dan graag.

Ga zo door! bedankt

Grtz Hangslot

Zodra ik er weer bijvindt, dan komen ze vast en zeker hier te staan:biggrin:

Ik hoop dat het goede zijn @Hangslot

dit is de eerste:biggrin:

hier kun je ook eens een kijkje gaan nemen.

hier staan er ook nog een paar:biggrin:

paropetjedaar komen de links vandaan.

Ohja er komt nog meer maar ff weekend houden nou.:biggrin::biggrin::biggrin:

Yes, Yes!!:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Da's precies wat ik bedoel,

Goed man!:)

Grtz Hangslot

Originally posted by freggel1
[BEn wat Frankie's disco/dance classics betreft ik denk dat ik deze man gewoon eens een mailtje ga sturen met de vraag waarom je nou ineens een wachtwoord nodig hebt?
[/B]

Ik heb hem gelijk een mailtje gestuurd en vriendelijk gevraagd of ik het wachtwoord van de downloadsectie mag hebben.
Dat was dus geen probleem, ik kreeg binnen een dag mijn persoonlijke wachtwoord!:biggrin::biggrin::biggrin:

Grtz Hangslot

Weer een linkje gevonden waar je wat mixen kunt downloaden... ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan